TheCatIsALie Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har et Nvidia 7900 GS kort med 512 mb ram, Jeg lurer på om det blir hjelpe noe å koble på et ekstra kort, vet ikke mye om kortet, men tror det har rundt 128 mb ram. vil spill bli noe bedre? eller bare tull? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har et Nvidia 7900 GS kort med 512 mb ram, Jeg lurer på om det blir hjelpe noe å koble på et ekstra kort, vet ikke mye om kortet, men tror det har rundt 128 mb ram. vil spill bli noe bedre? eller bare tull? Tror ikke det hjelper noe, ytelsesmessig er det hvertfall meningsløst. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hvis du har et SLI hovedkort og vil ha bedre 3D ytelse, så vil det bare hjelpe å sette inn enda ett 7900GS og ha SLI. Om du har bare et "random-kort" så vil det ihvertfall ikke hjelpe deg med 3D ytelse, i beste fall så har du bare mulighet for flere skjermer. Kort sagt: det vil mest sannsynlig bli "bare tull". Om du vil ha bedre ytelse i spill så er det nok best å oppgradere til et nytt skjermkort. Prisene på gode skjermkort er ganske lave idag, så du kan få en solid oppgradering til rundt tusenlappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå