raggabast Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 noen som vet hvordan jeg bytter vifte i chieftec 360w stømforsyning? skal bytte til papst 80mm 12db vifte. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Du åpner den, tar ut vifta og setter i den nye. EDIT: Du må også skru strømforsyningen sammen igjen etterpå. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Lol..nice svart corcky Men det er jo egentlig ikke no verre Lykke til raggabast! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hvis du ikke vil ha vifteledningen ut av strømforsyninga kan du koble ledningene dit den gamle vifta tok strømmen fra. Men om den nye vifta har tre ledninger og turtallsindikator er det kanskje like greit å plugge den i en av vifteuttakene på hovedkortet. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Men om den nye vifta har tre ledninger og turtallsindikator er det kanskje like greit å plugge den i en av vifteuttakene på hovedkortet. Nei, da kobler du disse på der den gamle viften var. Denne har turtallsavlesning og er temperaturregulert. Min går ganske tregt når jeg har flere vifter som suger varm luft ut av kabinettet andre steder fra. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Problemet er nok at det er 4 ledninger på den vifta. Selv tok jeg bare ledningen ut av psu å kobla på hovedkort. Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Ja, krøller er tøft, er litt utafor topic, men er ofte ikke grill på vifta så skjære vekk den "grillen" som er der fra før.... GL HF! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå