Morfeo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg et billig engelsk spill til super nintendoen min over internett. Jeg husker imidlertid fra spill jeg har kjøpt til nes, at de ikke er kompatible. Er det vanskelig å ordne dette? Og kan jeg bruke de vanlige adapterene som feks ligger ute på qxl nå? Har hørt at det blir tempoproblemer om man bruker adapter, men det gjelder kanskje bare amerikanske spill? Det er rett og slett en del jeg lurer på, så om det er noen andre retroentusiaster her, så ville det vært fint om dere ville gi meg noen råd! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Britiske spill fungerer på norsk SNES uten problemer. Skal du spille amerikanske eller japanske utgivelser trenger du enten konsoll fra de respektive landene eller adapter. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Så lenge du har en PAL maskin så går det greit.. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Ok, det var digg å høre. Vet nemlig at d ikke er tilfellet for nes, så koselig at de fikset d til snesen. Takk for hjelpen dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå