eldavid Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Heisann folks! Går idrett 1 (praktisk) og har i den forbindelse en del forskjellige sporter som surfing, kickboxing, sandvolleyball, fotball og yoga, men trenger ett opplegg for ren styrketreining. Moralen er på topp, og ser for meg et program med trening 3 ganger i uken. Det som gjør saken litt speseill er at jeg kun har tilgang til manualer og benkpress (i tilegg til boksebagg). Noen som kunne vert kongegreie og satt opp et nybegynneropplegg for meg? er 20 år, god form, spiser sundt tar som en liten pekepinn; benkpress vanlig; 10 ganger 50kg knebøy; 10 ganger 100kg nedtrekk; 10 ganger 45kg Hvil føre resultatene inn her etterhvert, både for egen motivasjon og hvis det skulle være til interesse for noen:) Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 bump bump........... Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Stronglifts 5x5 funker bra om du har vektstang og et knebøy-stativ av noe slag. Alternativt har de også et program for manualer: http://stronglifts.com/stronglifts-dumbbel...sing-dumbbells/ Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Release YOUR Potential er et veldig fint treningsprogram hvor du får trent alle de øvelsene du nevner. Nedtrekk kan du bytte ut med "negative chins" og roing kan du bytte ut med stående roing med stang. Bare bruk benkpress stanga til dette, så skal det nok funke fett. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Imponerende at to personer har tatt seg bryet med å teskje-mate noe du kunne funnet raskere på google.. Ligger jo tusenvis av ferdige programmer både på forumet og rundt omkring på nettet, hvis du ikke kan nok til å modifisere disse etter eget behov, tror jeg man har godt av å lese seg litt opp på teorien først uansettL:) Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Imponerende at to personer har tatt seg bryet med å teskje-mate noe du kunne funnet raskere på google.. Ligger jo tusenvis av ferdige programmer både på forumet og rundt omkring på nettet, hvis du ikke kan nok til å modifisere disse etter eget behov, tror jeg man har godt av å lese seg litt opp på teorien først uansettL:) og utrolig at du må bare kommentere det enda mer... når det ligger så mye programmer der ute, så er det lett og gå seg vill i en jungel av program, ikke alle program som er satt opp og ligger på internett er like gode, tydligvis noen som ikke har lest teorien sin her Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ville valgt ryp om du vil ha mer byggefokus og stronglifts om styrke er viktigst. Har hatt stor framgang me disse programmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå