qdos Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Yamaha CRW-F1E har en funksjon som gjør at det er mulig å brenne tekst og/eller bilder utenfor dataområdet på CD-plater (les mer her). Hvorfor er dette begrenset til enkelt spillere? Hvorfor kan ikke programvare gjøre det samme på alle spillere? Brenneren brenner vel det den får beskjed om å brenne, enten det som brennes danner lesbare data eller tekst/bilder? Lenke til kommentar
555 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Det burde gå med alle ja... Men hvordan lure Nero? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Man må helt sikkert ha en firmware som støtter dette på en eller annen måte, så å lure nero holder ikke i seg selv. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Noen som vet hvilken software som brukes på Yamaha-brenneren? Og er det noen som har prøvd denne på en annen brenner? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Noen som vet hvilken software som brukes på Yamaha-brenneren? Og er det noen som har prøvd denne på en annen brenner? Brenneren bruker en spesialversjon av Nero som følger med brenneren. "5.5.8.12 Yamaha" som følger med originalt Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har denne omtalte brenneren, jeg bruker nero 5.5.9.14 og jeg har prøvd andre versjoner av nero enn den som fulgte med brenneren.. og det er ikke noe forskjell, det er en skjult funksjon i nero som blir aktiviert med brenneren (disk t@2) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har denne omtalte brenneren, jeg bruker nero 5.5.9.14 og jeg har prøvd andre versjoner av nero enn den som fulgte med brenneren.. og det er ikke noe forskjell, det er en skjult funksjon i nero som blir aktiviert med brenneren (disk t@2) Samma her Lenke til kommentar
qdos Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Da gjenstår det bare å finne en måte å aktivisere funksjonen på andre brennere... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 jeg tror at denne teknologien er en sekundær laser, på oversiden av brenneren som ikke drives på samme måte som den under, men er mere med roterende/bevegelig laser eller slikt??? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 jeg tror at denne teknologien er en sekundær laser, på oversiden av brenneren som ikke drives på samme måte som den under, men er mere med roterende/bevegelig laser eller slikt??? Da vil jo type CDR-plate avgjøre om det går an å brenne tekst/bilder. Har aldri hørt om en laser som brenner fra oversiden. Noen andre som har det? Lenke til kommentar
QTC Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 "the number and the waterMARK is 666" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå