Gå til innhold

[PC] Warhammer Online: Hvilken server spille du på?


Hvilken server skal du spille på?  

172 stemmer

  1. 1. Hvilken server skal du spille på?

    • Core - Axe Bite Pass
      11
    • Core - Karag Dron
      10
    • Core - Karag Orrud
      4
    • Core - Karak Eight Peaks
      37
    • Core - Karak Azgal
      8
    • Core - Karak Ungor
      7
    • Core - Karak Hirn
      13
    • Core - Karak Izor
      7
    • Core - Karak Norn
      20
    • Core - Karak Vlag
      2
    • Core - Karaz-A-Karak
      7
    • Core RP - Burlok
      6
    • Core RP - Makaisson
      1
    • Open RVR - Dragonback Mountains
      2
    • Open RVR - Eltharion
      18
    • Open RVR - Finuval Plain
      2
    • Open RVR - Mount Silverspear
      1
    • Open RVR - Sea of Dreams
      12
    • Open RVR - World's Edge Mountains
      1
    • Open RvR RP - Alarielle
      2
    • Open RvR RP - Ellyrion
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke fått headstart keyen min enda :( Noen andre som har fått for vanlig preorder? Hører at mangen har fått keyen sin for vanlig preorder. Hvortid forhåndsbestillte dere?

 

Jeg kommer til å spille med vix vita på Eltharion

 

Jeg har fått key for noen dager siden, og jeg bestilte standard edition fra EAstore

Lenke til kommentar

Har kontaktet kundeservice (har ikke fått noe svar de siste 7 timene), ingenting på spam folderen. Det eneste jeg har fått er denne:

 

Thank you for ordering on Electronic Arts BV. The product that you pre-ordered is now available to either pre-load or download.

 

Er det noe spesielt jeg må gjøre for å få den mailen eller -.-

Lenke til kommentar

EA Customer Service: «You should expect a response from us within 24 hours.» Litt uheldig at de valgte å sende ut koder så tett innpå oppstarten. Slike ting har en tendens til ikke å ville gå helt uten problemer.

 

For øvrig er det også feil at du skal laste ned produktet via EA Download Manager. De har tydeligvis ombestemt seg (sto også i mailen med kodene). Du laster ned beta-klienten, aktiverer koden din her, så vil den patches opp til fullversjonen (når du får logget inn, hvilket krever at koden er aktivert).

 

Mailen skal komme av seg selv den. Systemet vil selvfølgelig være automatisert. Du er sikker på at de hadde headstart-koder igjen når du bestilte? Det er nemlig tomt nå.

Lenke til kommentar
Standard Edition fra EA Store 6. september. Fikk kodene (headstart og unlockable items) på mail i går.

Bestillte på samme tid som deg men har ikke fått noe som helst enda :/

Du må huske å aktivere produktet hos EA sine hjemmesider. Jeg fikk ingen beskjed om dette i det hele tatt, fikk bare vite det av en venn av meg at man må gjøre det.

Lenke til kommentar
Mailen skal komme av seg selv den. Systemet vil selvfølgelig være automatisert. Du er sikker på at de hadde headstart-koder igjen når du bestilte? Det er nemlig tomt nå.

 

Det sto i alle fall det når jeg la den i kurven og betalte for den. Men kan det ha hendt at de gikk tomme for keys mens jeg holdt på? I så fall er det ganske tullete

Lenke til kommentar

Heisann folkens,

 

Vi er et etablert norsk guild bestående av utelukkende av norske spillere. Vi har spilt i AoC, og de fleste medlemmer har spilt i flere andre mmorpg også, og begynner nå med WAR.

 

Vi er en sosial gjeng som pleier å mase en del på ventrilo og forums.

Hvis noen er interessert i å bli med oss i WAR, eller andre spill, gi oss en lyd på forumet vårt:

Northern Vanguard

 

Vi begynner på Karag-Dron serveren, og ønsker som sagt norske spillere velkommen til å bli med.

 

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
Jeg vet det er i morgen, og ja, selvsagt er det SE jeg snakker om, ellers hadde jeg ikke spurt.

 

NÅR i morgen?

Kl. 9.

 

Edit: Det vil si, aktiveringen av koder for SE skal begynne kl. 9. Serverne åpner vel litt utpå ettermiddagen, muligens rundt 13-14.

 

Edit2: Kl. 9.20 — kode aktivert, patching fullført og er inne i spillet. :)

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar
Karak hirn her :) for øyeblikket. ikke helt bestemt meg:P spiller order foresten.

Er på Sea of Dreams, Open RVR. Virker som om det er en del nordmenn der og. Spiller seff greenskin :)

 

Serverlista i pollen her er forresten ikke fullstendig lengre. Tror det dukket opp en del nye et par dager etter launch. Pluss at lista ikke kan sorteres skikkelig i spillet, så selv om du sorterer på navn for å få [en] etterhverandre, så er de ikke det. Skroll og sjekk =)

 

Trodde jeg bare hadde 2-3 Open RVR servere å velge mellom, men det er noen til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...