Glufsa Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 passer 15:30-16:00 for meg Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Burde være mulig i morgen eller overimorgen =) Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Neimen så bra BlackH! Sett dato/sted og klokkeslett så møter jeg opp Edit: Jau, 15-16 fungerer nydelig for min del Endret 15. september 2008 av Big-Mama Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Siden jeg har denne i mine innlegg må jeg kommentere. Jeg syns det er helt fantastisk at BlackH her tar seg tid til å finne noen som vil ha/trenger bøkene og gjør en innsats for å avtale tid og sted for overlevering. Tenk om alle hadde fulgt prinsippet om at "one mans garbage is another mans treasure". Det er en greie alle vinner på. Kudos og tommel opp! Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg syns også dette er kjempe bra gjort! Hvis alle var som deg... Så hadde vi endt opp med jævelig mange bøker Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Sendt PM med mobilnr. Tar bøkene med meg til byen i morgen, og jeg er mer eller mindre tilgjengelig fra ca 15.00. Det er bare å sende en melding for å avtale nøyaktig tid og sted. Oslo S fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 BlackH: Kommer med et lite forslag her, eller rettere sagt faren min.. Kunne du gitt boken til en konduktør på vei mot Son og be han overlevere den til meg der? Mye lettere for meg etter som jeg da slipper å ruinere lommeboken Hva tror du? Han har forresten gjort det før, og det gikk utmerket Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Hvis du uansett ikke har tenkt deg til oslo, så skjønner jeg at du helst ikke vil ta toget hit. Men.. Jeg vet ikke helt hvordan det er å bare gi en eller annen konduktør ting for å be perosnen overlevere det i Son. De er ikke akkurat betalte budbringere heller. Hm.. Med mindre det er en spesifikk person du kjenner, så synes jeg det er litt dumt. Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Dette ble vanskeligere enn jeg hadde trodd Shit au, alle andre dager untatt i morgen går greit her Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Da tar vi det bare en annen dag DukeCoke: Kan fremdeles ta med boka til deg i morgen om det er ønskelig. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 kan ikke hente den i dag. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Om ikke du DukeCoke har veldig ekstremt lyst på Java-boka er i hvertfall jeg veldig interessert. Jeg skal nok innover før eller senere i nærmeste fremtid siden jeg hadde tenkt å prøve meg på IQ-testen som MENSA Norge arrangerer, men det er ikke satt noen dato enda så jeg vet ikke når det blir. Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 MENSA er noe tull, prøv TheGathering Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 -Kjøp/salg/bytte mv tas på bruktmarkedet -Private avtaler om hvor man skal møtes mv tas på PM Denne tråden stenges, og blir stående her et par dager til skrekk og advarsel, før den forsvinner i det store intet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg