hemo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Min Nokia N95 har defekt volum-knapp. Fins det ein annan måte eg kan styra volumet til telefonen på? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 verktøy-->Profiler-->"velg en profil"-->"velg-->Tilpass"-->Ringevolum Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 ...og under en samtale mener jeg å huske at du kan bruke piltastene, venstre for ned og høyre for opp. -s Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Piltastene kan brukes som volum knapper under samtale ja. Med ett program som heter magic key kan du 'flytte' volum knappene til hvilke taster som helst, feks til blyant og c, med den bakdelen at du da mister blyant og c funksjonene. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Takk for forslag så langt! Det er verken "talevolum" under samtale eller ringevolum som skal justerast. Det er volumet på avspilt musikk og film. Om eg må inn i eit eige program for å justera lyd, går heilt fint. Så spørsmålet er om det fins eit program som lar meg justera volumet, litt som eg kan gå inn å justera lysstyrken til skjermen. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kunne selv trengt et sånt program, bare til N73 da, men regner med at det funker om hverandre Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ja, skjekk ut MagicKey. Da kan du binde en hvilken som helst knapp til en hvilken som helst knapp i programmer du selv bestemmer. For eksempel: I Musikkavspiller, bind volum opp til * og volum ned til #. Lenke til kommentar
angelheart98no Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har du headset med "fjernkontroll"? Bruk volumknappen på dette, og napp ut pluggen når du har ønsket volum Lenke til kommentar
hemo Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Då prøvde eg å installera MagicKey 1.0 Unsigned, men får feilmelding om sertifikatfeil på mobilen.. Er det nokon som har tips om korleis sertifikatfeil kan unngåas? ..eller fins det kanskje ein annan stad eg kan lasta ned programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå