Alinoe Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Selg din PS3. Den er overflødig når man har 360. Kjøp en 360 og eventuelt en Wii hvis du like å veive rundt i luften. Enda vil du nok ha penger til overs fra PS3 salget ditt. Vips 2 konsoller isteden for bare 1 og penger til gode også. Hva skal du ha PS3 for? Spille Uncharted igjen? Takk skal du faenmeg ha. Må jeg oppføre meg som deg om jeg kjøper 360 og, eller? Hvis det er tilfellet så takker jeg nei. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Selg din PS3. Den er overflødig når man har 360. Kjøp en 360 og eventuelt en Wii hvis du like å veive rundt i luften. Enda vil du nok ha penger til overs fra PS3 salget ditt. Vips 2 konsoller isteden for bare 1 og penger til gode også. Hva skal du ha PS3 for? Spille Uncharted igjen? Selvsagt er den det. 360 spiller av bluray som bare det den. Den har selvsagt også mulighet for å spille av spill som er laget for PS3, slik som f.eks. Uncharted, R&C, Resistance 2, Killzone 2, LittleBigPlanet osv. Ikke for å snakke om at Xome er ute allerede. Det før Home! Hvis man synes de spillene er verdt 4000kr så værsågod. Jeg kom bare med et forslag hvor han kan ha 2 konsoller for billigere enn PS3'en han har nå. Men selvsagt tenker ikke alle like logisk, tydeligvis viktigere med merket på maskinen for mange. Haha, du er virkelig logisk! Det er jo du som sier at PS3 er overfladisk når man har 360. Hvordan er den det når det er mange spill man kun kan spille på PS3? Hvordan blir den overfladisk når man ikke kan spille av BD på noen av de andre konsollene? Hvor mye forventer du egentlig at han skal få solgt sin PS3 for? Hvis han både skal kjøpe 360, Wii, samt tjene penger? Ny PS3 koster jo 3700kr. Kanskje han får så mye som 3000 for den hvis han selger den. Hvordan skal det holde til 360, Wii og penger igjen? Den billigste Wii-en i prisguiden koster jo 2200kr. Det hvis man ser bort fra alle feilene der (de billigste er ikke Wii, men gitar hero...) Hvis man i tillegg skal kjøpe en 360 blir det utvilsomt mer enn 3000kr. Man kan jo ikke kjøpe Arcade hvis man vil laste ned spill osv. Han trenger derfor Pro som koster 2200 i følge prisguiden. Trenger jeg legge sammen summene for deg? Nei, du er jo så logisk, så det kan du få gjøre selv. Endret 15. september 2008 av qweac Lenke til kommentar
Lengdehopper Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Selg din PS3. Den er overflødig når man har 360. Kjøp en 360 og eventuelt en Wii hvis du like å veive rundt i luften. Enda vil du nok ha penger til overs fra PS3 salget ditt. Vips 2 konsoller isteden for bare 1 og penger til gode også. Hva skal du ha PS3 for? Spille Uncharted igjen? Takk skal du faenmeg ha. Må jeg oppføre meg som deg om jeg kjøper 360 og, eller? Hvis det er tilfellet så takker jeg nei. Så du vil altså ikke spare penger? Hva er problemet ditt da, kjøp alle sammen da vel? Jeg gir deg et råd om hvordan du kan spare penger å ha 2 konsoller og ikke bare 1 så kommer du med slikt dritt? Frekt. Rett og slett. Haha, du er virkelig logisk! Det er jo du som sier at PS3 er overfladisk når man har 360. Hvordan er den det når det er mange spill man kun kan spille på PS3? Hvordan blir den overfladisk når man ikke kan spille av BD på noen av de andre konsollene? Hvor mye forventer du egentlig at han skal få solgt sin PS3 for? Hvis han både skal kjøpe 360, Wii, samt tjene penger? Ny PS3 koster jo 3700kr. Kanskje han får så mye som 3000 for den hvis han selger den. Hvordan skal det holde til 360, Wii og penger igjen? Den billigste Wii-en i prisguiden koster jo 2200kr. Det hvis man ser bort fra alle feilene der (de billigste er ikke Wii, men gitar hero...) Hvis man i tillegg skal kjøpe en 360 blir det utvilsomt mer enn 3000kr. Man kan jo ikke kjøpe Arcade hvis man vil laste ned spill osv. Han trenger derfor Pro som koster 2200 i følge prisguiden. Trenger jeg legge sammen summene for deg? Nei, du er jo så logisk, så det kan du få gjøre selv. Har han PS3 med et par spill får han 4000kr lett. Mer enn nok for både 360 og Wii. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Nei, 2 spill øker nok ikke maskinens pris med 700kr. Vi kan uansett ta utgangspunkt i det for å vise at det uansett ikke er nok. 4000kr er uansett mindre enn 4400kr som han må ut for hvis han skal ha både Wii og 360 med HD. Med andre ord blir det mer penger i minus enn penger i pluss. Han må jo dessuten også ha spill til de nye konsollene. Han hadde jo det til PS3. Med andre ord er hele argumentet ditt dødt. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Har PS3 & 360. Foretrekker helt klart 360, mens PS3 er for de eksklusive. Wii hadde jeg engang i tiden, men etter en måneds tid var den ute på Finn.no Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nei, 2 spill øker nok ikke maskinens pris med 700kr. Vi kan uansett ta utgangspunkt i det for å vise at det uansett ikke er nok. 4000kr er uansett mindre enn 4400kr som han må ut for hvis han skal ha både Wii og 360 med HD. Med andre ord blir det mer penger i minus enn penger i pluss. Han må jo dessuten også ha spill til de nye konsollene. Han hadde jo det til PS3. Med andre ord er hele argumentet ditt dødt. Men kan han ikke også kjøpte brukte konsoller da ????, men for å ikke spore av hvis valget hadde vært mellom WII og 360 ville jeg valgt Wii selv om det er en stund mellom godbitene men det vet han sikkert alt om siden han her en PS3 Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg har selv PS3 og Wii og kan anbefale denne comboen. Skulle gjerne hatt en 360 for de eksklusive spillene though... Men som nevnt før, blir 360 litt for mye av det samme. I tillegg til de spillene som allerede er blitt nevnt for Wii, må Resident Evil 4 nevnes. Du kan også laste ned en rekke klassiske Nintendo-spill til Wii gjennom Virtual Console. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 En bruker som ble registrert i går og som poster en veldig tydelig troll post. Folkens, hvorfor biter dere på et trolls agn gang på gang på gang? Som sagt, jeg mener at forskjellen på spillene X360 har kontra spillene PS3 har er ikke så himla stor at det utgjør noe forskjell, derfor tror jeg at en Wii vil definere en større forskjell, både med singelplayer spill som Zelda, Metroid og Mario men og på flerspiller delen. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hva jeg har: Har selv en Wii. Mario Galaxy og Resi 4 er geniale singelplayerspill som du vil ha mye moro med. Zelda falt ikke i smak hos meg, men liker du Zelda fra før, kan du lett sette dette spillet som en god grunn til Wii. Smash Brawl, Mario Kart og Mario Soccer (husker ikke navnet nå) er geniale når du spiller sammen med noen. Vanskelig å bli lei av. Og har du dame, så kommer hun til å falle for Wii-en Har en DS som ble kjøpt for New Super Mario Bros, Mario Kart og Final Fantasy. Etter at de to første var rundet, har det vært ganske stille rundt DS-en min. PSP er mitt nyeste impulskjøp. Crisis Core er hovedgrunnen. Liker du FF VII, er CC verd kjøpet av en PSP. Legg til God of War, Loco Roco og Patapon, så har du ganske mye moro. Men tror det blir stille rundt denne når disse spillene er gjennomført. PS3 står for innkjøp, pga eksklusive titler. Selv om jeg gjerne skulle hatt 360, så må jeg sette grensen en plass. Har ganske grei PC, så får noen av de største spillene der heldigvis. Så anbefaler Wii. Wii byr på mye moro for pengene. Kanskje ikke så mye stort som kommer i tiden fremover, men det er opp til den enkelte å bestemme. Er du FF-fan, spesielt av FF VII så må Crisis Core oppleves. Så får du spørre deg om CC er verd 1500,- pluss 400 for spillet. Siden du har PS3, så syns jeg 360 er "unødvendig". Mye av det samme som kommer, men har jo sine eksklusive spill. Ta en titt og se hva du evt kan spille på PC-en din, og da sitter du igjen med det som kun kommer på 360. Så er det opp til deg å vurdere Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kommer jo an på hvilke spill du liker. Liker du racing spill og skytespill er nok 360 konsollen du burde gå for. Liker du Mario, Zelda og andre typiske Nintendo spill hadde jeg valgt Wii. Er du sugen etter å spille noen gale klassikkere om igjen er jo VC et stort pluss med Wiien. Selv har jeg alle tre konsollene og er veldig fornøyd. X360 har vel kanskje best spill slik jeg ser det, men den plager i tillegg vettet av familien med den forferdelige støyen den lager. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Er det virkelig SÅ høyt? Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er det virkelig SÅ høyt? Helt forferdelig,anbefaler øreplugger og hold vinduer og dører lukket så ikke naboene blir plaget. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er det virkelig SÅ høyt? Helt forferdelig,anbefaler øreplugger og hold vinduer og dører lukket så ikke naboene blir plaget. Yeah right. Så lenge ikke drevet går så bråker min X360 kun litt mer enn min PS3 (og jeg har en gammel type X360, altså ikke 65nm cpu), når DVD drevet spinner opp så kan det bråke litt ala ett PC drev. Hvis dette plager folk så kan man nå snart legge inn hele spill på harddisken på X360. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Er det virkelig SÅ høyt? Helt forferdelig,anbefaler øreplugger og hold vinduer og dører lukket så ikke naboene blir plaget. Yeah right. Så lenge ikke drevet går så bråker min X360 kun litt mer enn min PS3 (og jeg har en gammel type X360, altså ikke 65nm cpu), når DVD drevet spinner opp så kan det bråke litt ala ett PC drev. Hvis dette plager folk så kan man nå snart legge inn hele spill på harddisken på X360. Var ironisk ment fra min side da,hehe.Aldri hatt noe problem med støy,men hører boxsen er på da.... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Selv er jeg usikker.. Har Alle 3 + psp og nds, men vet ikke om jeg ville valgt wii eller 360.. Kjedelig å miste Crisis Core også, selv kjøpte jeg ny psp etter at den gamle ble stjålet kun for å spille det, og jeg syntes det var verdt det! Wii er en partykonsoll, så om du ofte har venner på besøk som liker å spille, så kan du egentlig satse på Wii, men husk også at kontroller koster.. mye.. 360 går mot en fin høst, med Banjo kazooie og GeOW osv... så er ikke lett å holde seg unna der heller.. Måtte jeg velge hadde jeg nok valgt Wii, ettersom spillene til ps3 og 360 blir mye i samme gata.. Wii er annerledes, anbefaler også no more heroes om det blir kjøp, favorittspillet mitt på maskinen iallefall! Lenke til kommentar
Instict Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ble veldig masse å lese her, så leste ikke alle postene. Hadde det vært opp til meg, så hadde det endt opp med 360. Har selv ps3 og 360, og det er stortsett 360 som blir brukt. Fable 2 og Gears of War 2 kommer snart, trenger jeg å si mer? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg har alle 3, kjøpt på releasedagen selvfølgelig.. Men hadde jeg kun sittet med en Nintendo Wii så hadde jeg lagt opp spillingen for lengst, fordi den er rett og slett kjedeligst av dem 3, det holder ikke med bare Super Mario Galaxy og Super Smash Bros Brawl i mens 360/PS3 har Bioshock, Mass Effect, Call Of Duty 4, Gears Of War, Metal Gear Solid 4, GTA IV osv... Til dere som sier drevet til 360 bråker, da må dere spille på under normal lyd, og dere tenker mer på lyden fra drevet enn å faktisk leve dere inn i selve spillet, tragiskt sier jeg bare... Jeg klarer lett å unngå lyden fra 360 med å ha 15av30 lyden på Men jeg kjøpte PS3 hovedgrunnene var God Of War III, Metal Gear Solid 4, dem to spillene "ja jeg vet God Of War III er ikke kommet" er verdt en Playstation 3 alene spør du meg.. Xbox 360 har og spill som er verdt konsollen alene som Gears Of War (Gears Of War 2 som kommer 7.nov), Fable 2, Mass Effect Men kjøp den konsollen som du vil føle deg tilfreds med, og mitt klare valg hadde jeg vært deg så hadde det blitt Xbox 360 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Ikke alle har den samme 360-en, ikke alle har samme støytoleranse, og ikke alle har lyst eller anledning til å ha lyden på så mye at drevet døyves. Jeg har sagt det før. Mitt drev bråker noe så inn i gamperæva. Det kan hende det er noe galt med boksen min, men jeg har vært borti flere med samme problem. Hadde jeg hatt en stor stue med et heftig anlegg hadde det ikke gjort noe, men det blir litt slitsomt under rådende forhold. Endret 24. september 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå