Gå til innhold

Evga 9800gx2 i GPU-Z,.. 2 Skjermkort valg, men er samme kort?

Applebee

Anbefalte innlegg

Har da for ikke lenge siden skaffet meg et 9800gx2, og lastet ned GPU-Z.

Men når jeg starter programmet og skal sjekke tempen, ligger den på rundt 65-70 grader.

Så går jeg ned på rulle-menyen og der har jeg plutselig to av skjermkortene, med forskjellige temperaturer på.

Bare den ene viser rett viftehastighet, men begge viser rett klokk.. (Har prøvd å stillt opp)

Og nei, er nok ikke pga to kjerner, siden begge kjernene vises, uansett hvordan man velger.

Bilde:

2nl6043.jpg

Hvordan skal gå ut i fra?

¤Kortet var litt varmt der, etter en runde Crysis..

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så problemet ditt er at korta inni 9800GX2'n har forskjellig temp og at viftehastigheten kun vises på ett av korta? 9800GX2 har vel kun en vifte som alle andre skjermkort med unntak av ati sine 3000x2-serie. vifta blåser ikkesant, så da spiller det ingen rolle da det kun er en hovedvifte som fungerer og blåser.

når det gjelder temp så er det ikke gitt at begge korta har nøyaktig samme temp.

Lenke til kommentar
så problemet ditt er at korta inni 9800GX2'n har forskjellig temp og at viftehastigheten kun vises på ett av korta? 9800GX2 har vel kun en vifte som alle andre skjermkort med unntak av ati sine 3000x2-serie. vifta blåser ikkesant, så da spiller det ingen rolle da det kun er en hovedvifte som fungerer og blåser.

når det gjelder temp så er det ikke gitt at begge korta har nøyaktig samme temp.

Nei, ikke akkurat det som er problemet..

Vet at jeg har 2kjerner (2kort), men når jeg har de to valgene, så får jeg da tilsammen temp på = 4kjerner (Med forskjellig Temp)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...