CypheroN Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Åja. Lol. Tenkte at TO måtte stå for en film/skuespiller etc. men okei. Ta den hvis du vil. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 LN spiller en lite troverdig general i nittitallsklassikeren SN. (Hint, fordi jeg regner ikke med at alle har sett denne tøysefilmen - filmens konsept består av å blande vannsport og kampsport.) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) "Leslie Nielsen spiller en lite troverdig general i nittitallsklassikeren Surf Ninjas"? Har ikke sett filmen, men "Nostalgia Critic" annmeldte den nylig (fikk ikke sett annmeldelsen men navnet paa filmen dukket ihvertfall opp i feedslistene mine ) Endret 20. september 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Korrekt! Jeg skal en tur inn på Nostalgiacritic, om du unnskylder meg. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Uff, klarer ikke aa komme paa noen bra forkortelser i öyeblikket, noen andre faar ta over. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) På tiden å gi denne tråden en ny sjanse. JSA er en film av CWP som i min mening alt for ofte blir overskygget av hans H-T. Endret 20. oktober 2008 av Otth Lenke til kommentar
Speik Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Joint Security Area er en film av Chan Wook-Park som ofte blir overskygget av hans hevn-trilogi. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 SL var en verdens beste regissører med mesterverk som OUATITW, OUATIA og GBU. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Sergio Leone - Once Upon A Time In The West, Once Upon A Time In America & The Good, The Bad And The Ugly. Fritt fram for neste, må løpe for å rekke kino. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 AS spiller i den romantiske komedien P-DL regissert av PTA Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Adam Sandler spiller i den romantiske komedien Punk Drunk-Love regissert av Paul Thomas Andersen. Ny: CN er kjent for å spille i masse åttiallsfilmer, deriblant DF. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Chuck Norris ser kjent for å spille i masse åttitallsfilmer, derimblandt Delta Force Ny: WAs RD var filmen WU, TL? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Woody Allens Regi-debut(?) var What's Up, Tiger Lily? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Den kjente WD har bursdag i dag. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Edit: Var visst ikke min tur Endret 5. desember 2008 av Speik Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hei! Du tok ikke min Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Walt Disney har bursdag. Jeg gir den videre til Speik Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Takker, jeg rakk å grave frem en ny: HF spiller hovedrollen i RS' BR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå