CypheroN Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) En skrivefeil på morgenen fra min side. Ta den du. edit: var en blanding av Cidade de deus (CDD) og City of God (COG) Endret 16. september 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tenkte meg det. ME, som er regissert av AP, har BD i hovedrollen som portretterer BH. JH er også å finne på rollelisten. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Regner med de fleste er på skolen, men jeg har fri, så jeg loker i denne tråden. Skal slenge ut et hint nå, siden oppgaven har vært ute i snart 4 timer. Filmen er fra 80-tallet, og vant 2 Oscar, hvorav en var for beste musikk, og den andre var for beste screenplay basert på materiale fra et annet medium. Screenplayet er skrevet av OS. Nå bør den gå med en gang folk kommer seg hjem^^ Lenke til kommentar
Speik Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Midnight Express, regissert av Alan Parker, Brad Davis i hovedrollen, skrevet av Oliver Stone, men filmen er da strengt tatt fra 70-tallet? Ny oppgave: AE spiller en fiffig lobbyist i dramakomedien TYFS, regissert av JR. Endret 16. september 2008 av Speik Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Oi, skrev mens jeg så på tv, må ha kommet borti feil knapp Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skrivefeil må det bli slutt på i denne tråden! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Stille med deg, ellers får du ikke den norske oversettelsen av teksten! Dessuten var min skrivefeil uskyldig. Jeg gjør aldri skjenesvangre feil^^ Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Aaron Eckhart spiller en fiffig lobbyist i dramakomedien Thank You For Smoking , regissert av Jason Reitman. Noen andre kan komme med en ny... orker ikke... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 I filmen F spiller VK en K i en film som har SD i hovedrolle. Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 I filmen Felon spiller Val Kilmer en kriminell (?) i en film som har Stephen Dorff i hovedrollen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Riktig. Fortsett du Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Den beste rolletolkningen av RH ble gjort av EF i TARH. edt: to min for sen til å ikke se ut som en oppgave stjeler. Endret 18. september 2008 av Otth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Den beste rolletolkningen av Robin Hood ble gjort av Errol Flynn i The Adventures of Robin Hood Edit: Er ganske sikker på at det er riktig, så ny: GK både spilte i den, og var regissør sammen med SD i den kjente musikalen SITR. Endret 19. september 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Badering Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Gene Kelley både spilte i den, og var regissør sammen med Stanley Donen i den kjente musikalen Singin' in the Rain. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Riktig, men for å være pirkete: Kelly, ikke Kelley. Men din tur Lenke til kommentar
Badering Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hmf hmf. DB spiller hovedrollen som alien i NR's fabelaktige film, MWFTE. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 David Bowie spiller hovedrollen som alien i Nicolas Roegs fabelaktige film, Man Who Fell To Earth. CBs favoritt, SB, spiller i filmen TTDIDWYD. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Coen Brødrenes favoritt Steve Buscemi spiller i Things To Do in Denver When Youre Dead. Noen andre får lage ny. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 MJF fikk sitt store gjennombrudd i filmen BTF. Etter det kom det T O. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Michael J. Fox, Back to the future, men den siste skurrer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå