Gå til innhold

Forkortelsesleken - Hva snakker vi om?

Awesome X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I FTaRH spiller SP dopskallen NC. En "surfer dude" som stadig skaper uro i timene til lærer Mr.H spilt av VS.

Er du helt sikker på den der MrBrown?

For å dele dette opp;

I FTaRH spiller SP dopskallen = I Fast Times at Ridgemont High spiller Sean Penn dopskallen

So far so good....

NC = ? Rollefiguren til Sean Penn er Jeff Spicoli (som skulle bli JS). Kan ikke huske at han blir kalt noe annet som kan forkortes til NC? (Nå er det lenge siden jeg har sett filmen, så jeg kan ta feil.) Eneste NC forkortelsen jeg kan komme opp med for FTaRH er Nicolas Cage.... men han er vel kreditert som Nicolas Coppola mener jeg å huske?

En "surfer dude" som stadig skaper uro i timene til lærer Mr.H spilt av VS = En "surfer dude" som stadig skaper uro i timene til lærer Mr. Hand spilt av

VS = Vincent Schiavelli - men han spiller ikke Mr. Hand i filmen, men læreren Mr. Vargas. Mr. Hand spilles av Ray Walston, som da skulle bli RW.

Lenke til kommentar
Her ble det virkelig surr. Må bare beklage dette. Dorian Gray var først ute med å korrigere meg, så han får komme med ny oppgave...

Det var bare fordi han svarte fort og galt...men jeg la litt sjel i det. Han hadde forøvrig ikke svart når jeg begynte å lage innlegget mitt. Jeg er dypt skuffet, og skal aldri mer snakke med MrBrown og Dorian Gray!!!

Siden dette er det store internettet, og ironi er en fin bil, får jeg vel ha med dette her nede da... :tease:

Lenke til kommentar
SNMD kom ut i 1987, og er en av to filmer PG laget. Jeg kan ikke se for meg at den andre filmen hans, YGB, kan ha vært noe verre. Forumbruker LP er stor fan av filmen (i tillegg til å være stor fan av et kjent numetal-band som også forkortes til LP).

Surf Nazis Must Die, Peter George, Young Goodman Brown, LarsP, og numetal er ikke min greie, desverre :p

Ny oppgave: JB plasseres på kartet etter den undervurderte SOR, og fikk senere rolle i PJ's KK.

Endret av Speik
Lenke til kommentar
SNMD kom ut i 1987, og er en av to filmer PG laget. Jeg kan ikke se for meg at den andre filmen hans, YGB, kan ha vært noe verre. Forumbruker LP er stor fan av filmen (i tillegg til å være stor fan av et kjent numetal-band som også forkortes til LP).

Surf Nazis Must Die, Peter George, Young Goodman Brown, LarsP, og numetal er ikke min greie, desverre :p

Ny oppgave: JB plasseres på kartet etter den undervurderte SOR, og fikk senere rolle i PJ's KK.

Jack Black plasseres på kartet etter den undervurderte School of Rock, og fikk senere rolle i Peter Jacksons King Kong.

Ny oppgave: JD har blitt en av mine favorittskuespillere etter sterke prestasjoner i blant annet FALILV, EW og DM. Jeg synes også at hans samarbeid med regissør TB pleier å fungere veldig bra.

Endret av MrBrown
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...