Dorian Gray Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Sean Pean spilte Jeff Spicoli (NC?) i Fast Times, og Mr Hand var spilt av Ray Walston, ikke Vincent Schiavelli. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 I FTaRH spiller SP dopskallen NC. En "surfer dude" som stadig skaper uro i timene til lærer Mr.H spilt av VS. Er du helt sikker på den der MrBrown? For å dele dette opp; I FTaRH spiller SP dopskallen = I Fast Times at Ridgemont High spiller Sean Penn dopskallen So far so good.... NC = ? Rollefiguren til Sean Penn er Jeff Spicoli (som skulle bli JS). Kan ikke huske at han blir kalt noe annet som kan forkortes til NC? (Nå er det lenge siden jeg har sett filmen, så jeg kan ta feil.) Eneste NC forkortelsen jeg kan komme opp med for FTaRH er Nicolas Cage.... men han er vel kreditert som Nicolas Coppola mener jeg å huske? En "surfer dude" som stadig skaper uro i timene til lærer Mr.H spilt av VS = En "surfer dude" som stadig skaper uro i timene til lærer Mr. Hand spilt av VS = Vincent Schiavelli - men han spiller ikke Mr. Hand i filmen, men læreren Mr. Vargas. Mr. Hand spilles av Ray Walston, som da skulle bli RW. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Her ble det virkelig surr. Må bare beklage dette. Dorian Gray var først ute med å korrigere meg, så han får komme med ny oppgave... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) SNMD kom ut i 1987, og er en av to filmer PG laget. Jeg kan ikke se for meg at den andre filmen hans, YGB, kan ha vært noe verre. Forumbruker LP er stor fan av filmen (i tillegg til å være stor fan av et kjent numetal-band som også forkortes til LP). Endret 14. september 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Her ble det virkelig surr. Må bare beklage dette. Dorian Gray var først ute med å korrigere meg, så han får komme med ny oppgave... Det var bare fordi han svarte fort og galt...men jeg la litt sjel i det. Han hadde forøvrig ikke svart når jeg begynte å lage innlegget mitt. Jeg er dypt skuffet, og skal aldri mer snakke med MrBrown og Dorian Gray!!! Siden dette er det store internettet, og ironi er en fin bil, får jeg vel ha med dette her nede da... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) SNMD kom ut i 1987, og er en av to filmer PG laget. Jeg kan ikke se for meg at den andre filmen hans, YGB, kan ha vært noe verre. Forumbruker LP er stor fan av filmen (i tillegg til å være stor fan av et kjent numetal-band som også forkortes til LP). Surf Nazis Must Die, Peter George, Young Goodman Brown, LarsP, og numetal er ikke min greie, desverre Ny oppgave: JB plasseres på kartet etter den undervurderte SOR, og fikk senere rolle i PJ's KK. Endret 15. september 2008 av Speik Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 OT: LP = Linkin Park. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) SNMD kom ut i 1987, og er en av to filmer PG laget. Jeg kan ikke se for meg at den andre filmen hans, YGB, kan ha vært noe verre. Forumbruker LP er stor fan av filmen (i tillegg til å være stor fan av et kjent numetal-band som også forkortes til LP). Surf Nazis Must Die, Peter George, Young Goodman Brown, LarsP, og numetal er ikke min greie, desverre Ny oppgave: JB plasseres på kartet etter den undervurderte SOR, og fikk senere rolle i PJ's KK. Jack Black plasseres på kartet etter den undervurderte School of Rock, og fikk senere rolle i Peter Jacksons King Kong. Ny oppgave: JD har blitt en av mine favorittskuespillere etter sterke prestasjoner i blant annet FALILV, EW og DM. Jeg synes også at hans samarbeid med regissør TB pleier å fungere veldig bra. Endret 15. september 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Johnny Depp har blitt en av mine favorittskuespillere etter sterke prestasjoner i blant annet Fear And Loathing In Las Vegas, Ed Wood og Dead Man. Jeg synes også at hans samarbeid med regissør Tim Burton pleier å fungere veldig bra. Må løpe til skolen nå, så fritt frem for nestemann. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 TLJ er kjent i både fimer som den "Nye" NCFOM og den morsomme MIB. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 "Tommy Lee Jones er kjent både filmer som den "Nye" No Country For Old Men og den morsomme Men In Black." Ny: Mange mener TSWLM er RM beste, men selv foretrekker jeg FYEO. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 "Mange mener The Spy Who Loved Me er Roger Moore's beste, men jeg foretrekker For Your Eyes Only" Fritt fram for neste .. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 I ESSM viste JC at han kunne spille noe annet enn AV. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 I Eternal Sunshine Of The Spotless Mind viste Jim Carrey at han kunne spille noe annet enn Ace Ventura. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Jupp. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 I ABM, regissert av RH heter RC sin karakter JN. Den kvinnelige hovedrollen portretteres av JC. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 I A Beautiful Mind regissert av Ron Howard heter Russel Crosw sin karakter John Nash. Den kvinnelige hovedrollen protretteres av Jennifer Conelly. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Of course^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Glemte å ta neste i går gitt. Ok, her er neste: COG kunne ikke spilles inn i den byen filmen er i (i filmen), fordi det var for risikabelt. edit: leifzor Endret 16. september 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg tenker City Of God, men det passer vel ikke med forkortelsen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå