oollee Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Hallo... Vil kjøpe meg en ny tlf nå, og vill ha en med gode musikk, kamera og tastatur egenskaper... Har sett på: iPhone HTC LG Kc910 Renoir Noen som har erfaringer/anbefalinger??? EDIT: Glemte og skrive at jeg vil helst ha Netcom youngtalk... Endret 14. september 2008 av oollee Lenke til kommentar
oollee Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 ingen? Lenke til kommentar
HTCbruker Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 JEG ville gått for HTC Pro, men det spørs hvor mye det hjelper deg... Lenke til kommentar
oollee Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 JEG ville gått for HTC Pro, men det spørs hvor mye det hjelper deg... Hvorfor ville du gått for HTC Pro da? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Iphone kan du vel bare droppe hvis du ser etter gode kamera- og tastaturegenskaper. Du vil helst ha touchskjerm? Lenke til kommentar
oollee Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Iphone kan du vel bare droppe hvis du ser etter gode kamera- og tastaturegenskaper.Du vil helst ha touchskjerm? touch skjerm ja har testet kamera på iPhone og synes det var ganske bra Lenke til kommentar
HTCbruker Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Trenger du fulltastatur (QWERTY)? Lenke til kommentar
oollee Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Trenger du fulltastatur (QWERTY)? nope... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå