Ørnulf1970 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Mitt problem er at den lyden jeg hører i mine hodetelefoner høres av de jeg snakker med i feks "Ventrilo" eller "Skype" og lignende. De hører altså seg selv snakke. Blir bare rot... Hva er problemet? Meget takknemmelig for gode råd. Ø. Lenke til kommentar
alextech Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har akkurat lagd et emne, har nøyaktig det samme problemet har du xp eller vista? Lenke til kommentar
Ørnulf1970 Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 jeg bruker XP... Lydkort er et "Turtle beach - santa cruz" Lenke til kommentar
alextech Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 jeg bruker XP... Lydkort er et "Turtle beach - santa cruz" okei, når du går inn på lydepanelet i windows og velger å se kontrollpanelet for "innspilling" kan du bevege på alle "spakene" og hvilke ting er det du kan regulere på? jeg kan nemlig bare bevege på "innspilling, mens de andre går ikke ann å røre på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå