Squinty Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Pene greier. Bare å kjøre på hvis det er det du vil! Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hun sitter bak deg og ser fremover i klasserommet? Ohh, høres ut som hun er forelsket ja. Haha Vel, man må jo se en plass, right? blir noe annet hvis hun faktisk ser på deg til vanlig og, men når man sitter bak noen og den framfor snur seg så ser man naturlig nok på den personen. Lenke til kommentar
Alverosa Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg må le Er det mulig??!! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Du burde vite betre enn oss om ho har nokon grunn til å ville ha deg. At ho stirrer ein del kan bety noko ja, men kva? Lenke til kommentar
Gjest Anonym? Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hun klemte i meg istad. Det var godt Dette var ikke meg! Og jeg klemte henne ikke! Vel, jeg må nok si at hun har hodet fortsatt inntil meg! =S Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kjør på Men lurer på noe. Sitter ho på din høyreside eller venstre side? Folk har som vane å lene seg mot høyre (venstre hvis man er venstrehendt) når man hviler. Og ser ho fortsatt på deg? Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Sikkert høyre. Endret 27. desember 2008 av doedskvad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå