Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sitter i klasserommet, og hun stirrer på meg!


Gjest Anonym?

Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Når det er snakk om alderen min kan jeg si ungdom.

 

Jeg sitter i klasserommet, og ei jente rett bak meg stirrer på meg hele tida? Vil det si noe?

Og det fører til at jeg av og til ser på henne for å vite om hun fortsatt stirrer på meg.

 

Hva vil det si?

 

Hun har prøvd å få kontakt med meg før, og vi har snakket om skolearbeid en del?... Men men?

 

Har det noe å si?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo.

 

Når det er snakk om alderen min kan jeg si ungdom.

 

Jeg sitter i klasserommet, og ei jente rett bak meg stirrer på meg hele tida? Vil det si noe?

Og det fører til at jeg av og til ser på henne for å vite om hun fortsatt stirrer på meg.

 

Hva vil det si?

 

Hun har prøvd å få kontakt med meg før, og vi har snakket om skolearbeid en del?... Men men?

 

Har det noe å si?

Kanskje hun synes du er så merkelig at hun ikke klarer å ta auga vekk fra deg? :p

 

Ellers så kan det være hun beundrer deg, og synes du er jævla digg å se på :)

Lenke til kommentar

Hun sitter bak deg i klasserommet og hun stirrer på deg? Tror nok hun ser på tavla, og hver gang du snur deg så ser hun på deg for å se hva du vil.

 

Evt så dagdrømmer hun, har ofte funnet meg selv i å stirre i en eller annen retning bare fordi det er så behagelig å stirre der, selv om jeg ikke bryr meg hva jeg stirrer på.

 

Edit: Vent, vil du at hun skal slutte å stirre på deg? Stirr tilbake, selv om det kan se rart ut i timen >.>

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Hva ser du på da? Personen som sitter foran deg ikke sant? Og hvordan vet du at hun stirrer på deg når hun sitter bak deg uansett? Snur du bak for å se så er det ikke en overaskelse at hun ser på deg ("hva er det han ser etter nå???") Du må komme med mere info, fordi det høres ellers ikke ut som mye. Men hvis du liker henne, så er det bare å gjøre noe, ha en speil i bakhodet vil kanskje ikke hjelpe mye. Ha et speil på pulten din slik at du kan se på hva som skjer bak deg, akkurat som i bilen er bedre. Ah, hvorfor har jeg aldri tenkt på det når jeg gikk på ungdomsskolen????

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...