Gjest Anonym? Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hallo. Når det er snakk om alderen min kan jeg si ungdom. Jeg sitter i klasserommet, og ei jente rett bak meg stirrer på meg hele tida? Vil det si noe? Og det fører til at jeg av og til ser på henne for å vite om hun fortsatt stirrer på meg. Hva vil det si? Hun har prøvd å få kontakt med meg før, og vi har snakket om skolearbeid en del?... Men men? Har det noe å si? Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hallo. Når det er snakk om alderen min kan jeg si ungdom. Jeg sitter i klasserommet, og ei jente rett bak meg stirrer på meg hele tida? Vil det si noe? Og det fører til at jeg av og til ser på henne for å vite om hun fortsatt stirrer på meg. Hva vil det si? Hun har prøvd å få kontakt med meg før, og vi har snakket om skolearbeid en del?... Men men? Har det noe å si? Kanskje hun synes du er så merkelig at hun ikke klarer å ta auga vekk fra deg? Ellers så kan det være hun beundrer deg, og synes du er jævla digg å se på Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Vet det er off-topic, men skole i dag? På en søndag? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Vet det er off-topic, men skole i dag? På en søndag? Tror nok at han mener vanligvis så ser jenta på han. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hun sitter bak deg og ser fremover i klasserommet? Ohh, høres ut som hun er forelsket ja. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Haha litt rart, hvor lenge skal hun stirre på deg? Hele skoleåret.. xD sikkert.. Lenke til kommentar
Gjest Anonym? Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hvem vet? Hva burde jeg gjøre for at hun skal slutte? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Løsning her er jo og ta det store steget ved å kontakte jenta. Enten om du er interessert eller ikke! Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hvem vet? Hva burde jeg gjøre for at hun skal slutte? Jeg synes du burde stirre tilbake Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hvem vet? Hva burde jeg gjøre for at hun skal slutte? Jeg synes du burde stirre tilbake Stirr tilbake, husk å smil Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Hun sitter bak deg i klasserommet og hun stirrer på deg? Tror nok hun ser på tavla, og hver gang du snur deg så ser hun på deg for å se hva du vil. Evt så dagdrømmer hun, har ofte funnet meg selv i å stirre i en eller annen retning bare fordi det er så behagelig å stirre der, selv om jeg ikke bryr meg hva jeg stirrer på. Edit: Vent, vil du at hun skal slutte å stirre på deg? Stirr tilbake, selv om det kan se rart ut i timen >.> Endret 14. september 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jepp, å stirre tilbake funker alltid Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ha en speil festet i bakhodet ditt. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ha en speil festet i bakhodet ditt. haha den var god xD Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hun sitter bak deg, selvfølgelig stirrer hun i den rettningen du er. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hva ser du på da? Personen som sitter foran deg ikke sant? Og hvordan vet du at hun stirrer på deg når hun sitter bak deg uansett? Snur du bak for å se så er det ikke en overaskelse at hun ser på deg ("hva er det han ser etter nå???") Du må komme med mere info, fordi det høres ellers ikke ut som mye. Men hvis du liker henne, så er det bare å gjøre noe, ha en speil i bakhodet vil kanskje ikke hjelpe mye. Ha et speil på pulten din slik at du kan se på hva som skjer bak deg, akkurat som i bilen er bedre. Ah, hvorfor har jeg aldri tenkt på det når jeg gikk på ungdomsskolen???? Lenke til kommentar
Gjest Anonym? Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vel nå har vi byttet plasser i klassen, og nå sitter hun dessverre ved siden av meg! For en ulykke! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vel nå har vi byttet plasser i klassen, og nå sitter hun dessverre ved siden av meg! For en ulykke! lol, du får vel se om hun sitter med hodet til siden mot deg da Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vel nå har vi byttet plasser i klassen, og nå sitter hun dessverre ved siden av meg! For en ulykke! Tror du bør ta deg en tur på apoteket da ja, og spørre om de har noe som beskytte deg mot jentelus. Lenke til kommentar
Gjest _Anonym?_* Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hun klemte i meg istad. Det var godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå