luft Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hei! Nå som jeg endelig hadde bestemt meg for et speilreflekskamera jeg ville ha, så klarer jeg å lese av tallene på engangskodebrikken fra DnB NOR opp-ned! Faktisk skjedde dette flere ganger og til slutt stod det: "Sikkerhetsmekanisme sperret". Jeg ventet over natten med å prøve igjen, trodde det ville funke, men i dagtidlig kom samme meldingen. Så prøvde jeg å logge meg på i DnB NOR's nettbank og fikk denne meldingen: "Du har benyttet feil passord for mange ganger". Hva skal jeg gjøre nå!!? Mulig jeg har oversett noe, men det står ingenting om det på nettsidene til DnB NOR...! Hjeeelp! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Med Postbanken som jeg hadde før, klarte søsteren min trykke for mange ganger feil at jeg måtte kjøpe ny fra Postbanken. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tipper at du må kontakte banken slik at de kan låse opp. Ganske vanlig når man har sikkerhetssystemer som er kritiske (slik som nettbanker). Systemet låser seg ikke opp selv, men må låses opp manuelt. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Har klart det samme selv, da brukte jeg samboeren sin (som er helt lik). Ringte bare til banken, 5 min etterpå var det låst opp. Lenke til kommentar
luft Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Har klart det samme selv, da brukte jeg samboeren sin (som er helt lik). Ringte bare til banken, 5 min etterpå var det låst opp. Åja, de får jeg prøve det da Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå