Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jobber i kunderservice, mye på telefon, plager etter dette

Gjest Gale Gunnar

Anbefalte innlegg

Gjest Gale Gunnar

Jeg jobber i kundeservice i en større bedrift. Jeg sitter på telefonen / mail og tar i mot samtaler fra kunder. Jeg startet med denne jobben tidligere i vår, og trives veldig godt. Problemet er at jeg har aldri hatt en jobb der jeg har måttet prate så mye før. Det er jo prating dagen lang, og nå har jeg begynt å oppleve "greier" med helsa som jeg tror kan ha noe med det å gjøre!

Jeg får lett sår hals (det er vel naturlig).

Jeg får lett hoven drøvel etter å ha tatt en fuktig tur på byen, det fikk jeg ikke før.

Tunga mi har av og til vært helt tørr når jeg har våknet om morgenen, det har jeg heller aldri opplevd tidligere.

Er det noen som har opplevd noe lignende? Vil det gå over? Finnes det botemidler?

Hilsen Gunnar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, det kan nok være en sammenheng med jobben og dine nyoppdagede symptomer. Ta en prat med din HMS-avdeling, de kan nok gi noen tips ved siden av å drikke vann. Kanskje du sitter i trekk? Hva med luftfuktighet?

Alle har vel hatt følelesen "jeg-er-så-tørr-i-kjeften-at-jeg-ikke-kunne-spytte-på-deg-hvis-jeg-ville". Men dag etter dag blir plagsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...