Gå til innhold

Trenger hjelp med valg av høytaler

Anbefalte innlegg

Så det er sagt, har jeg ekstremt lite peil på høytalere ol

Men saken er:

Jeg har en Ibook (mac) på rommet, jeg har også en ipod nano (3 g), og er lei av å ha på headsett når jeg skal høre på musikk, eller de dårlige innebygde høytalerne på macen. Jeg vil høre på lyd uten og ha headsett på, men langt fra så høyt så vidnuer knuses osv (liten leilghet)

link til anlegget: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...MoAAAEOJOI03xiL

Så lyden skal kobles til mac og mp3. Sånn jeg ser det har jeg 2 muligheter:

1. Har sett på et microanlegg på elkjøp, dette koster 3000 og mange muligheter. utenom cd og radio, kan man koble til ipod, koble til minnepinne eller minnekort, eller sende musikk via bluetooth til anlegget. Virker bra og kjekt ja. Og lyden er sikkert passe for meg å, pluss at anlegget ikke er så altfor stort.

Noen som har erfaringer med Philips BTM630, eller som kan anbefale andre microanlegg med ca samme funksjoner?

2. Jeg kan kjøpe høytalere. Ikke sånne høye greier, men heller ikke disse uduglige pc- høytalerne på 5 cm. men dette har jeg lite peil på, så trenger hjelp til valg osv. Ikke for dyrt heller, rundt 3000. Kan "vanlige" høytalere kobles til mac'en?

Ja, forvirra og lite peil, og sikkert mange teite spm. Men håper noen kan hjelpe en forvirret lydgutt :p

Endret av _NafetS_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...