hojohansen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tok et bilde fra vårt epletre.. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Fint bilde med friske farger. Fikk lyst på epler, jeg. Bildet var veldig... grønt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ja, i overkant mye grønt òg. Det er nok altfor mye forstyrrende blar rundt eplene og det blir vanskelig å fokusere rett. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det er vel ikke mer grønt enn det må være, i og med at det er grønne epler på et tre med mange grønne blader. Og det er vel den kvaliteten jeg liker best med dette bildet, den monotone grønnfargen som dominerer hele bildet. Ikke spennende i det hele tatt, og ikke noe som jeg ville hatt på veggen. Til det ser det for mye ut som en reklame fra informasjonskontoret for frukt og grønnsaker. Og hvis det skulle være det, så har de i alle fall lykkes i å gi meg lyst på et eple nå. Jeg kunne ønsket meg mye mer vann i bildet. Du burde hatt med en sprayflaske med vann som du kunne dusjet eplene og bladene med. Det er noen få dråper, men de er så få at det ser ut som en "feil". Det ser ut som om du skulle ønsket at det ikke var noe vann, for det er ikke nok til at det får eplene til å virke enda friskere. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Takker dere, har ikke gjort noe med fargene, ang. dråpene så tok jeg bilde rett etter regnet gav dem litt vann. Enig at det ikke er et spennede bilde, ei heller noe jeg ville trykket stort for å henge på veggen, men jeg fikk litt lyst på epler, selv om jeg ikke liker det noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå