Gå til innhold

Har Multicom tatt ferie? skikkelig treige

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei..

Det samme står på min ordre, som var bestilt den 20 august, men det er en byggepc, ringte dem fredagen,da var pcen klar den dagen, og skulle bli sendt i morgen (mandag)..De hadde visst 3 ukers bestilling/levering, alle delene var på lager da jeg bestilte pcen..Men den statusen inne på ordren har vært den samme siden bestillingsdato.

Lenke til kommentar

Mine Gskill 4gb brikker er hvertfall på vei i posten. Såvidt jeg kunne se var det kun to stykker på lager da artikkelen hos HW.no kom på trykk. De var jo kjappe med å sette statusen ned til 1 og så til 0, til og med før de hadde registrert at den ble sendt til meg, slik at jeg trodde jeg ikke fikk brikken før 19.09.2008. Heldigvis ble mine sider endret etterpå til å ha blitt sendt samme dag.

(edit: Rettet opp feil dato)

Endret av KongeOdin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har bestilt en D900 laptop fra dem med to 9800m gtx skjermkort (09.09). Men de sier at de ikke har disse skjermkortene inne, de prøver å få skaffet dem. Likevel har de reklamert på forsiden for disse skjermkortene, bl.a. i deres best-i-test laptop m570, i lengre tid. En ting er sikkert, hadde noen andre butikker hatt disse clevo-modellene hadde jeg kansellert på minuttet. Treig butikk som reklamerer for varer de ikke har inne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...