Bruker-93156 Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Tatt med mobil? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Tatt med mobil? Stått opp på feil dag Olsen? Edit etter Olsens svar: Kanskje det er jeg. Endret 14. september 2008 av kaian Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Nei, du? Er det et mobilbilde må jeg ta høyde for det når jeg kommenterer, og er det et dslr må jeg ta høyde for det når jeg kommenterer. Derfor har jeg bidratt mer enn deg... Lenke til kommentar
No14 Skrevet 14. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Ja, det er tatt med mobil og kvalitet deretter. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 14. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Det var kanskje ikke lov å poste et mobilbilde her...eller? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Det var kanskje ikke lov å poste et mobilbilde her...eller? Selvfølgelig er det lov, men bildet bør være verdt å vise frem da. Og det er dette. Ikke noen spesielt unik ide bak dette bildet, men det er fint for det. Slike tette bilder er fine fordi de fokuserer veldig på blikk og ansikt. Siden blikket og vinkelen på ansiktet er rett på så ville jeg sentrert ansiktet bedre. Da hadde juksepelsen fungert bedre som ramme. Den lange tråden (?) til høyre stjeler litt oppmerksomhet, og bildet kan vinne litt på å fjerne den. Ellers burde du spritet opp bildet forsiktig med litt mer kontraster, men ikke så mye at det blir kraftige artifakter. Det beste kameraet er det du til enhver tid har med deg. I dette tilfellet var det telefonen, og uten den ville bildet aldri blitt tatt. Men når det er sagt burde du kanskje sett på dette som en skisse til et skikkelig bilde, og gjennomført det på ny med bedre kamera. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Til mobilbilde å være så er det ganske bra. Teknisk syns jeg komposisjonen er litt rotete. Men du har fanget en søt jente på en fin måte. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Bittelitt rotete komp med venstre øyne f.eks. Noe som skurrer litt der p.g.a. pelsen tror jeg. Få frem de blå øynene hennes mer og lag ett mer grå/blått preg på resten av bildet! Og frem med det svarte Bra potensiale i bildet syns jeg. edit: Skrev hjørne. Mente øye. Hennes høyre. edit2: Ikke noe super-greier her, men mer som jeg tenkte du kunne gjort. Hvertfall hva jeg syns 10 min PS. Endret 14. september 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
No14 Skrevet 14. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Tusen takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Fotografens jobb når han tar portrettbilder er å få modellen til å se bra ut, og det har du jo fått til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå