Snorre Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Jeg synes dette gullkornet var ganske bra, ikke fordi brukeren sier noe dumt, men fordi han treffer spot on! Det hele koker ned til en etisk diskusjon der hovedspørsmålet er om det skal betales "lønn" for oppgaver som for noen er det selvfølgelige bidraget til fellesskapet.Jeg har en 14 åring i huset. Han er som 14-åringer SKAL være, den synlige modningen skjer fra halsen og ned, fra halsen og opp er det fremdeles "under construction" med symptomer som presenil demens, lammelser/spasmer/ticks, vrangforestillinger, paranoiditet, somnolens, etc. Endret 14. september 2008 av Snorre Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg lo i alle fall. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tror kanskje jeg skjønte den nå etter 4 google søk. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Lol :!: Som vanlig ble gullkornet enda bedre etter et par kommentarer. Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hadde jeg orket google nå -.- sikkert morsom! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Lol :!: Som vanlig ble gullkornet enda bedre etter et par kommentarer. Kommentarene er jo halve gleden. Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 enig i den Mimir men her er selve posten et gullkorn også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå