daubyj Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Menn som later som de er kattepuser og kvinner som tisser i vannet. Velkommen til Zofies verden. Les mer Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Merker jeg blir irritert hver gang jeg snubler over en Zofie-stripe. Herregud som det suger. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har undret meg over hvor humoren var i disse stripene. Først nå, når jeg får vite at det er gamle, alvorlige tegneserier som er tilsatt ny tekst, kan jeg forstå ihvertfall poenget med det. Men morsomt? Nei... kanskje det er en dameserie så jeg ikke helt forstår... Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tja, jeg må egentlig si at jeg liker serien. Var ikke så gira på den før, men har fått mer sansen for den etterhvert Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Syns den er ganske artig. Så mange utrolig dumme poenger jeg bare flirer av. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg synes det til tider er ganske underholdende, er ikke noe jeg kan sette meg ned å lese over en lenger periode, men de små stripene i avisen gir meg ofte en god latter. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Har absolutt ingen forståelse for hvordan nakne menn og kvinner som sier ting som ikke passer inn i situasjonen kan være så morsomt. Av alle stripene jeg har lest, er det bare et par som har fått meg til å løfte på smilebåndet. Jeg har absolutt ingen forståelse for hvordan noen kan gi denne serien 9/10. Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 "Zofies verden" er jo evig bra. Absurd og morsomt! 9/10 er min subjektive mening også - at the moment. For et år siden eller så hadde jeg nok til nød gitt "Zofies verden" 2/10. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Enig der. I starten da den var nokså ukjent og "ny" hatet jeg den, men den siste tida har jeg lært meg å like den absurde humoren. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Enig der. I starten da den var nokså ukjent og "ny" hatet jeg den, men den siste tida har jeg lært meg å like den absurde humoren. Den er jo ikke egentlig absurd... Ta et bilde, sett på en kommentar ut av kontekst. Så simpelt. Bilde av en mann som holder en pistol mens han skyter vilt i luften. Legg til en pusekommentar: f.eks: "Jeg liker salat". eller "det er litt kult med grønne vegger". Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Enig der. I starten da den var nokså ukjent og "ny" hatet jeg den, men den siste tida har jeg lært meg å like den absurde humoren. Ditto. Og jeg kjenner til andre som føler det på samme måte, meg selv inkludert. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Jeg har selv lest hver eneste Zofie stripe jeg har kommet over enten i aviser eller noe annet, og det er egentlig en ganske middelmådig serie i mine øyne. Ikke bare er det få poenger jeg humrer av, men jeg synes det er på en måte smakløst å bare legge inn tekst i allerede gamle tegneserier, synes det da blir et lite hån mot tegneserie-tegnere som både tegner selv, og har morsomme striper, og ikke minst mot de som orginalt har tegnet tegneserien. Så vidt jeg vet opplyses det vil ikke noe sted om hvem som har tegnet tegneseriene de bruker, hvilket jeg synes blir litt teit. Vil jeg lese noe absurd eller sært, leser jeg heller noe av Lars Lauvik eller Mads Eriksen (av norske serier). Endret 16. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
modin Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Serien er genial, men den er også krevende, ikke den forstand at selve handling er avansert den er tvert i mot veldig enkelt. Men det som gjør den morsomt er mer utilgjengelig, men med et man forstår absurditeten blir den mer eller mindre genial. Alikevel må det sies at jeg neppe hadde likt Zofies verden om det ikke hadde vært for min tilværelse på universitet.. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Zofies Verden varierer alt fra umorsom til småmorsom til veldig morsom, alt etter hvor godt de fjerne poengene treffer. Selv leser jeg den mest pga. de enkelte gangene hvor serien virkelig glimter til, for når den gjør det gjør den hele dagen min. Men jeg vil kalle serien langtifra genial, ikke er konseptet originalt, og veldig mange av stripene blir for like hverandre. Alikevel må det sies at jeg neppe hadde likt Zofies verden om det ikke hadde vært for min tilværelse på universitet.. ? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det er den humoren det går i på universitetet vettu Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg synes Zofies Verden er jævlig bra... Noen som vet om et sted jeg kan finne alle (eller hvertfall mange) striper på nett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg