Gå til innhold

Noen spørsmål angående Antec Fusion 430


Anbefalte innlegg

Jeg har gått til innkjøp av Antec Fusion 430 HTPC kabinett og Gigabyte GA-MA78GM-S2H hovedkort. Jeg har installert alle komponentene og alle kabler. Men! Så er det to stk ledninger som det står Power SW på. Den ene er svart/hvit og den andre er svart/rød. Hvor går disse? Skal den f.eks den ene på hovedkortet mens den andre skal på kabinettet? Bruksanvisningen til kabinettet er ganske dårlig og det står ikke forklart der.

 

Er det noen her som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har gått til innkjøp av Antec Fusion 430 HTPC kabinett og Gigabyte GA-MA78GM-S2H hovedkort. Jeg har installert alle komponentene og alle kabler. Men! Så er det to stk ledninger som det står Power SW på. Den ene er svart/hvit og den andre er svart/rød. Hvor går disse? Skal den f.eks den ene på hovedkortet mens den andre skal på kabinettet? Bruksanvisningen til kabinettet er ganske dårlig og det står ikke forklart der.

 

Er det noen her som kan hjelpe meg?

 

Heisan!

 

Satte sammen et slikt kabinett for et par dager siden...hvis jeg ikke husker feil...

Var det med et eget ark som viste hvordan de to kablene skulle kobles, begge skal ikke tilkobles HK da det er bare en sett med pins som er for power switch.

 

Du må ta av hele fronten på kabinettet og koble den ene kablen fra power kanppen til lcd displayet. Og den fra lcd displayet til HK.

Lenke til kommentar

Det arket er heller dårlig syns jeg. Man slipper å fjerne fronten på kabinettet jeg har. Jeg koblet den sort/hvite Power SW til LCD displayet, mens den andre har jeg koblet til hovedkortet, men den vil ikke starte opp. Alt annet er koblet riktig.

 

Jeg har også prøvd å koble begge til hovedkortet, slik som bildet over viser.

 

Noe annet jeg kan prøve? Noe som kan være defekt kanskje?

Endret av MrBlueJack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...