AlexGM Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hey kunne tenkt meg å gå til innkjøp av noen posters av mine idoler innen musikk. Men har litt problemer med å finne ut hvor i Bergen jeg får kjøpt posters, vet at jeg kan bestille på nett men vil helst kunne gå og se på postersa og velge de ut. Så om noen kunne gitt meg noen pointers hadde det vært konge! PS: Beklager om det er feilpostet, og jeg har prøvd å søke etter liknende tråder, men fant ei noen. Kan hende det er fordi jeg suger i søke, hvem vet. Isåfall er det bare å straffe meg hardt. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Dei har plakatar på Apollon i Nygårdsgaten. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kjempe bra. Hadde tenkt å skaffe meg noen plakater selv. Tenkte på å lage en tråd også. Takker for initiativet Alex. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Hehe ikke no problem og takk for svar, skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå