Gå til innhold

Jente som ønsker å legge om stilen


Anbefalte innlegg

Jeg har til nå i livet bodd et lite sted midt i Norge, med dårlig tilgang til motebutikker. Det har derfor gått mye i klær som treningsbukser og collegegensere. Nå har jeg flyttet til "storbyen", men jeg føler at det er vanskelig å skulle bytte stil. Det er ikke helt meg med litt heler på skoene, tights og tunika, men jeg vil gjerne føle meg konfortabel med den stilen. I tillegg har jeg Alltid håret ned.

 

Det jeg egentlig lurer på er om det er rart å bare skifte stil? Hva er det egentlig som er "in" nå? Merker at det er en del strikkagensere o.l. Hva kan gjøres med håret? Har litt lengre enn halvlangt hår. Hjelp?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjerf er alltid flott :)

 

Ang. håret ville jeg tatt en tur innom en dyktig frisør å få en anbefaling der, umulig for oss å si noe uten å vite hvordan du ser ut.

 

Strikkete gensere er alltid på høsten, så den er relativt safe.

 

Men hovedtingen din burdte være å få lagt vekk joggebuksene, det skal overhode ikke brukes utendørs (med mindre det er trening).

Lenke til kommentar

Til nærbutikken på handel, kjøreærend og sånt så går det greit med joggebukse, det er jo det mest komfortable bukseplagget, men skal du ut og møte folk på noko tar det seg betre ut med denim eller noko litt finare.

 

Ellers, gå rundt på alle butikkene du finn og kjøp noko du synest er fint. Er du usikker så ta gjerne med ei veninne eller to som konsulenter.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Bytte stil? ser ikke noe grunn til at det ikke skulle gå bra.

Men det som er viktig er at du bytter til en stil der du kan bruke klær du føler deg komfortbal i.

Samme gjelder forsåvidt håret. Nå er jeg gutt, men jeg liker å variere med frisyren min.

Du bør kanskje være litt bevisst når det gjelder håret, ettersom det kan ta litt tid før det gror ut igjen. Men som nevnt over, dra til en flink frisør. De har sikkert råd og tips. Når det er sagt, skal du ikke la frisøren gå bananas, fordi du ikke tørr å si ifra hvordan du vil ha det:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...