Kong-king Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Heisann Er på leting etter en ny laptop som stort sett skal brukes til spilling. Maskinen skal kjøpes i en amerikansk nettbutikk og jeg har egentlig bare 2 krav: - 17 tommer skjerm - Mest mulig ytelse, tenker ikke på vekt i det hele tatt Er det noen med erfaring fra amerikanske nettbutikker som har noe og anbefale? Er det noe annet spesielt som jeg må tenke på? Laptopene fungerer vel i norske stikkkontakter også, bare jeg kjøper en converter? Prisen jeg tenkte på ligger på ca. 1800 $, med pristak på 2000$ hvis det er stor ytelseforbredelse. Takker for alle svar, dere hjelper virkelig en nordmann i nød Mvh Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?sk...d=1211587727985 Utifra norske standarder så er det en meget bra pris spesifikasjonene tatt i betraktning. Vet ikke om noen andre amerikanske webshops som er til å stole på, skulle gjerne visst om en "bedre" en, siden jeg også skal kjøpe ny fra usa før jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå