Gå til innhold

NAT problemer med xbox 360 - halo 3

christhenoob

Anbefalte innlegg

Hei! sitter her nå på eget lan party, og skal joine noen venner, strict nat kommer opp.. selfølgelig ødelegger strict nat hele gameplayet. jeg har hatt problemer med strict og moderate nat før, og det gir seg aldri.

dette er hva har prøvd av tilkoblinger og modifikasjoner:

-koble til xboxen med kablet internett rett til router (typisk prøvd)

-koble til xboxen med kablet internett igjennom switch til router

-koble til xboxen med kablet internett igjennom switch MED HOMEPLUG.

-koble til xboxen med trådløst nettverks adapter som er for xbox 360 selv.

alle disse fire er mulighetene jeg så langt har hørt om.. INGEN fikser strict nat over lang tid, og det irriterer DRITTEN ut av meg rett og slett fordi jeg aldri får joinet noen som helst.

jeg har også kontaktet xbox 360 kundestøtte, fått "custom" porter som jeg skulle åpne på routeren, dette har jeg da også gjort. upnp har jeg også enabled. noen som kan noe mer om dette enn jeg har fremvist?

-------------------------------------------------------------------------------------------

xbox 360 kompitabilitet med routere osv...

dette har xbox postet på egne bruker forums, og jeg syns det egentlig er FUCKING crappy,at de skriver dette ETTER at xbox 360 har kommet ut. skal folk faktisk bytte routere for å kunne spille xbox? virkelig? jeg mener.. hvor dumme kan de være? jeg ser meg selv som en såppass serriøs gamer, at jeg faktisk har vurdert dette. MEN selfølgelig har de bare vist de routerne som gjelder i USA.

uansett.. all sinne jeg har I meg satt til side. noen som har noen tips eller hjelpemidler?

mvh Chris

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår sinnet dit over nat problemene, men microsoft lagde ikke det problemet, det var det noen smarte nettverk folk som gjorde.  

Men tilbake til problemet. Som jeg leste det hadde du åpnet XBL portene i routern, har 360en fast ip? enten via dhcp delen i routern eller som statisk oppsett i 360ens nettverks del.

Lenke til kommentar
Jeg forstår sinnet dit over nat problemene, men microsoft lagde ikke det problemet, det var det noen smarte nettverk folk som gjorde.  

Men tilbake til problemet. Som jeg leste det hadde du åpnet XBL portene i routern, har 360en fast ip? enten via dhcp delen i routern eller som statisk oppsett i 360ens nettverks del.

ja.. har sjekka ip'n på xboxen random noen ganger, og den har vært den samme hele tiden.. har bare latt den satt seg selv automatic. har ikke satt DNS settings, fordi jeg ikke vet hvilke tall og adresser jeg skal sette inn=\

Lenke til kommentar

Hadde også samme problemet med routeren (Netgear WPN824v2) min, fikk strict NAT hver gang jeg prøvde å koble til, bytta ut routeren til en Speedtouch kombi modem router og det så ut til å gå bra, men dagen etter var det strict igjen.. skjønner ikke bæret sjøl

Endret av DragonsHeaven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...