L4r5 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Alle par har en sang sommen den ene om den andre. For meg er det : The Replacements - The Ledge Den sto på repeat på winamp mens vi prata masse kos og satt i senga og etterpå mens vi gjorde mere. Etter det så tenker jeg på henne hver gang jeg hører. Hvilke sanger minner deg om kjæreseten? og fortell hvorfor det er deres sang så dette ikke bare blir en oppremsingstråd. Legg gjerne ved youtube-videoer slik jeg har gjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Aaaw, for en fin tråd. Må vel si det samme siden det er vår sang. Ellers så tenker jeg på han når jeg hører på Nirvana - Plateau Se filmen hos Youtube fordi jeg hørte den for første gang sammen med han og det er en dritbra sang. Og så Seether - Broken, rett og slett fordi mye av teksten beskriver det jeg føler så bra. Endret 13. september 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Power-metal og opera-metal samt no RPG musikk får meg til å tenke på sambis. Fordi i starten av forholdet så spilte han alltid sånn musikk når jeg var hos ham. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Edit: Har også bestemt meg for å inkludere de som er dumpa sine sanger så de kan dumpe de sangene de pleide å tenke på eksen når de hørte. Håper på gode responser. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 For meg og madammen har vi denne sangen: Se filmen hos Youtube Vet ikke om jeg fikk til BB-coden til youtube, så jeg legger ved linken: http://www.youtube.com/watch?v=td1lUgF65pc - Garth Brooks - Standing Outside the Fire Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Dette er ikke veldig romantisk men: en av de første sangene Marius sendte til meg var denne her, og han ba meg om å ikke ta det personlig. Så hver gang jeg hører den, tenker jeg på den første tiden vi ble kjent med hverandre Det er altså Hoobastank - Inside of you Endret 14. september 2008 av Juliess Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Ikke la det bli en oppramsing da. Skriv litt mer enn bare en sangtittel. hvem, hva, hvorfor osv. Hva gjør sangen så spesiell? Hvorfor husker du den så godt? ogs.... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Sangen til meg og madammen, er Brad Paisley & Alisson Krauss med Whiskey Lullaby Det er en fantastisk nydelig/trist sang, som vi begge er veldig glad i. Får meg til å tenke på henne hver gang jeg hører den Endret 30. september 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Gjest Guest_Marianne_* Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg og samboeren har denne sangen som "vår" sang:) Det er den norske versjonen av "Once Upon A Dream", som er med i filmen "Tornerose". Hvorfor denne sangen? En dag da jeg fikk en klem av min kjære da vi stod i stua, så begynte vi å danse litt vals på stuegulvet. Vi hadde ikke noe musikk i nærheten, så jeg begynte å synge/nynne denne sangen:) Etter det ble den liksom "vår" sang, og vi danser og synger den sammen en gang innimellom:) Koselig syns jeg! Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Chris Rea - Driving Home For Christmas! Kommer antakeligvis til å smile en del når jeg vandrer rundt i butikkene i desmber og den plutselig høres på radioen. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kan ikke sånn "Legge inn ju-tjube " greier. Men "Blue eyes" med Elton John. Hun hadde de vakreste blå øyne verden har sett. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det var ikke den offisielle sangen vår, for vi hadde aldri noen.. Men denne minner meg fryktelig mye om han hvertfall. Secondhand Serenade - Fall for you Ellers hver gang jeg hører denne nå for tiden tenker jeg på ham Kelly Rowland - Still in love with my ex Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Det er vel kanskje litt klisje, men det er Your Song, av Elton John. Kjæresten min fikk studiotid, og sang den mens hun spilte gitar, og ga meg en CD med det på for litt over et år siden. Det var en koselig gave. Se filmen hos Youtube Endret 31. oktober 2008 av Alinoe Lenke til kommentar
Korka Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 3 Doors Down - Here without you Den sangen er så utrolig pen, den passer meg og kjæresten ekstremt godt, for den handler om alt det jeg og hun føler.. Og hva jeg følte når jeg så henne! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Tja? Jeg og madamen hører på denne nå, etter noe dårlig periode i samlivet. Passer glimrende til situasjonen vi har vært gjennom http://www.youtube.com/watch?v=z9OGfBGOCpk Endret 31. oktober 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
persilledusk Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) vi har sangen "Sixteen Reasons" med Connie Stevens, fra Mulholland Drive, som var en av de første filmene vi så FØR vi ble sammen. Det bare ble sangen vår rett og slett! Og det passer ganske bra med mange av grunnene til hvorfor jeg elsker han også, for eksempel fregnene hans http://www.youtube.com/watch?v=Wws74UZTSUw Endret 2. november 2008 av persilledusk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå