Dellabernt Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Heisann! Er på utkikk etter et nytt digitalt videokamera. Det kommer til å bli brukt generelt til tullefilmin, ferier og snø scooter filming. Det jeg er int. i er et lite kamera jeg faktisk kan få i lomma. -Ikke alt for dyrt (3-5tusen) -Lite -Selvsagt det beste man kan få av kvalitet : ) Noen tips? Jeg er uvitende her Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Mini-DV kamera er generelt ganske store på grunn av kassettmekanismen, og at kameraet må ha plass til en kassett inni. Det finnes imidlertid en del knøttsmå flash-baserte videokamera som bruker minnekort (SD). Panasonic har en som jeg mener å huske heter S9. Det er lite og søtt og gir helt grei kvalitet. Ellers har de en SW20 som er litt større, men som også tåler støt og å bli tatt med ned under vann. Det er kanskje det lureste valget, ettersom det virker som kameraet kommer til å bli tatt med på litt av hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå