pologutt Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Ser at de nye salgspakkene til SE har ladere som ikke gjør det mulig å koble til datakabel eller handsfree. Kan noen bekrefte dette? Hva synes folk om dette? Jeg synes det er merkelig at SE først har ladere som ikke tillater det, og deretter lager de ladere som gjør det mulig, før de igjen ikke gjør det mulig! Hvor er logikken? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Lenge siden jeg har vært innom et salgssted. Men hva heter laderen? De med tilkobling heter CST-75. De gamle salgspakkene uten tilkobling heter CST-60. I tillegg er det noen mobiltelefoner som blir solgt med en lader som heter CST-70 som heller ikke har tilkoblingen. Det er ikke bare en forhandler som har funnet noen gamle CST-60 esker på bakrommet og ønsker å få solgt disse? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Da er det sikkert CST-70 jeg tenker på nå som ikke har tilkoplingsplass for handsfree og datakabel. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Å du mente salgspakke for mobiltelefoner. Trudde du mente salgspakker for ladere. Men ja da er det nok CST-70 du har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå