foorex Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Sliter med å slippe unna politiet i oppdrag. Har 3 stjerner og kjører som bare faen, men greier ikke å komme meg unna radaren. Noen tips? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du må skaffe den spaden, og begynne å grave et sted hvor det er gress. Da forsvinner dem. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Tuller du? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Nei, du får spaden i en av pølsebodene. Skal finne kart og markere for deg. To sec. Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Mener å huske å ha lest at det er tilfeldig hvilken pølsebod som har spaden. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Seriøst, kødder dere? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det høres dumt ut, det ser faktisk jævli dumt ut og. Men for andre gang, dette er ikke tull. Men jeg tror Rockstar utgiverne ville ha det litt morsomt når de lagde GTA IV. Det er i så fall den ENESTE måten jeg har klart å slippe unna dem. Godt mulig LordArgh har rett når det gjelder at det er tilfeldig, fordi jeg fikk den bare på en pølsebod. Jeg har PS3! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du må bare kjøre i samme retning så du kommer deg utafor sirkelen..så finner du en fin rolig bakgate og venter der og håper ingen kjører forbi og spotter deg. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hett tips: Tbane. Purken kommer seg kun ned på stasjonene, og de spawner på gateplan. Om du er i konstant bevegelse, vil de aldri kunne nå deg igjen. Det er et par steder hvor du kommer deg ned i t-banen med bil, dersom du klarer det er det temmelig rett fram. Evt har du som de andre sier spaden. Men siden det er random hvilken pølsebod den er ved, så tar det en stund å finne den. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ved tre stjerner er det egentlig ikke SÅ vanskelig å kjøre fra snuten, dersom du har en høvelig rask bil. Det t-bane tipset høres også ganske kult ut. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Båt eller helikopter. Med båt er det simpelt som fy å komme seg unna, og med helikopter er det så enkelt at det ikke er gøy en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Vil virkelig vite mer om hvor vi finner spaden! Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Vil virkelig vite mer om hvor vi finner spaden! Tror jeg leste et sted at spaden bare finnes på ps3 versonen. Jeg har 360 å aldri sett noe til spaden. Men så på når en kamerat av meg fant spaden (han har ps3), da slapp han lett unna 5 stjerner på et oppdrag. Ellers synes jeg at de gode gamle respray butikkene fungerer flott som altid. Endret 21. september 2008 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Den der spaden høres jo bare ut som en teit cheat uansett. "La oss lage så mye helvete som mulig, sprenge 500 biler, så stikke en spade i jorda for å miste alle stjernene". Høres ikke noe morsomt ut. Da kan du jo like godt bare cheate uansett. Endret 21. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Greit nok det, men jeg vil se spaden!! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Den der spaden høres jo bare ut som en teit cheat uansett. "La oss lage så mye helvete som mulig, sprenge 500 biler, så stikke en spade i jorda for å miste alle stjernene". Høres ikke noe morsomt ut. Da kan du jo like godt bare cheate uansett. Ganske merkelig på San Andreas og, gå inn på en klesbutikk og kjøp en caps, for så å være ugjenkjennbar for politiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå