Gå til innhold

Beste måte å slippe unna politiet i GTA IV PS3?

foorex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det høres dumt ut, det ser faktisk jævli dumt ut og. Men for andre gang, dette er ikke tull. Men jeg tror Rockstar utgiverne ville ha det litt morsomt når de lagde GTA IV. Det er i så fall den ENESTE måten jeg har klart å slippe unna dem. Godt mulig LordArgh har rett når det gjelder at det er tilfeldig, fordi jeg fikk den bare på en pølsebod. Jeg har PS3!

Lenke til kommentar

Hett tips: Tbane. Purken kommer seg kun ned på stasjonene, og de spawner på gateplan. Om du er i konstant bevegelse, vil de aldri kunne nå deg igjen. Det er et par steder hvor du kommer deg ned i t-banen med bil, dersom du klarer det er det temmelig rett fram.

Evt har du som de andre sier spaden. Men siden det er random hvilken pølsebod den er ved, så tar det en stund å finne den.

Lenke til kommentar
Vil virkelig vite mer om hvor vi finner spaden!

Tror jeg leste et sted at spaden bare finnes på ps3 versonen. Jeg har 360 å aldri sett noe til spaden. Men så på når en kamerat av meg fant spaden (han har ps3), da slapp han lett unna 5 stjerner på et oppdrag.

Ellers synes jeg at de gode gamle respray butikkene fungerer flott som altid.

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar

Den der spaden høres jo bare ut som en teit cheat uansett. "La oss lage så mye helvete som mulig, sprenge 500 biler, så stikke en spade i jorda for å miste alle stjernene". Høres ikke noe morsomt ut.

Da kan du jo like godt bare cheate uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Den der spaden høres jo bare ut som en teit cheat uansett. "La oss lage så mye helvete som mulig, sprenge 500 biler, så stikke en spade i jorda for å miste alle stjernene". Høres ikke noe morsomt ut.

Da kan du jo like godt bare cheate uansett.

Ganske merkelig på San Andreas og, gå inn på en klesbutikk og kjøp en caps, for så å være ugjenkjennbar for politiet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...