drbass Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg vil også være med, jeg hadde tenkt på harddisk straffe konkurranse. Sparke en harddisk innen for et visst område eller.no Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hmmm.. harddisk-straffekonk.. kanskje jeg kan lure meg inn på årets TG hvis jeg frivillig blir med på det lokale laget til Hamar Røde Kors? *fundere ut en listig plan* Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Ta med værneskoa fra arbe og SPARKE 13 giggeren min langt til hælvettte. MORRO Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Er jo NØDT til å ha sjermkasting eller noe da! Eller PC smashing! Dere bare MÅ. Finn noe defekt noe som skal kastes i søpla, noe en eller annen bedrift har hatt siden 1970, og bruk det! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Jammen.. jeg vil åsså se.. jeg har ingen billett.. kaste monitorer og slikt nærmt vinduene i vikingskipet slik at jeg kan få et glimt da? Evt. streame tg-tv ut til oss ikke-billet-innehavere oxo.. jeg sitter klar! det vil bli streamet ut på nettet så alle kan se Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Dette var en utrolig tøff idé! La oss håpe at dere ikke streamer i 160*100 i .rm Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Svarte! Og jeg som droppa å kjøpe TG billett i år. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 var det noen som ville ha disker? har en dunge med gamle liggende her på jobben, kan jo sikkert ta med ei kasse eller no Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hei ueland85! Det virker lovende at dykk i hardware.no skal ha ein times sending kvar dag fra Tg03.Håper at kvaliteten hever seg mykje i forhold til i fjor. Føler at TG-TV hadde store problemer i fjor. Eg har som nemnt tidligare vært på Tg siden 1998.Og når det gjelder eventuelt konkuranse kasting så ville det kanskje vært kjekt om den gamle floppy-kaste konkuransen vart tatt opp igjenn.Det gjekk da ut på å kaste ein floppy diskett lengst mulig. Problemet med en vær form for kaste konkuranse under Tg,er spørsmålet om kor konkuransen skal finne stad.Da det ikkje er veldig mange stader i og rundt vikingskipet i Hamar ein kan arrangere ein slik konkuranse uten at det vil være stor fare for å treffe mennesker eller materiell av ulik art. Elles kan det bli veldig intresant å følge med på TG-TV når dykk har sending.Om det blir vellykka kan det hende det vil være fristande å gjenta ein eventuell suksess også andre år. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 kaste hardisker fra scenen og ut i salen om å gjøre å treffe den dyreste tingen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Takker for bra tilbakemedling Mr. Hassan , vi jobber en god del nå får å prøve å finne på noe bra til showet, og som sagt. blir vanskelig med kaste konkuranser uten fare for mennesker. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 HDD kasting med IDE kabel plugget på, men det kan dere jo arrangere for alle utenfor skipet eller noe sånt? Blir ikke noe bra show "tror" jeg. Er jo så og si umulig å filme en flygende harddiske Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 HDD kasting med IDE kabel plugget på, men det kan dere jo arrangere for alle utenfor skipet eller noe sånt? Blir ikke noe bra show "tror" jeg. Er jo så og si umulig å filme en flygende harddiske Det tror jeg ikke er så veldig lurt. Løsner den mens du snurrer så kan det skade veldig. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 HDD kasting med IDE kabel plugget på, men det kan dere jo arrangere for alle utenfor skipet eller noe sånt? Blir ikke noe bra show "tror" jeg. Er jo så og si umulig å filme en flygende harddiske Det tror jeg ikke er så veldig lurt. Løsner den mens du snurrer så kan det skade veldig. Hva med tastatur?? Kabelen sitter i hvertfall ganske bra. De tåler gjerne noen kast også, i tillegg til at man kan kaste langt. Ellers blir TG03 dr!tphett. Gleder meg vil til TGTV med hw.no Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg synes at det er et glimmrende inniativ dere tar, og håper virkelig at dere klarer å organisere det. Dere her på hw.no og alle de andre søstersidene holder et meget godt og høyt nivå tvers igjennom, det er nemlig ikke uten grunn at dere er en av de mest populære aktørene innen for fagfeltene dere holder på med. Det er også grunnen til at jeg tror dere vil få til et skikkelig bra og interresant program til oss. Likevel er det ikke helt uten bekymring jeg ser på forslag nr. 7. Skal hw.no leke "Jackass" i Vikingskipet? For meg kan dere knuse så mange maskiner som dere vil, men jeg synes det er helt uaktuellt å ta med våpen, uansett hvor mange sikkerhetstiltak dere steller i stand. Ulykker skjer uansett! La "Jackass" være "Jackass" og la "hw.no" være "hw.no". Hold dere til det dere kan best og la det være slik. Bruk heller ressursene på å snekkre sammen et enda bedre datarelatert tilbud på TG. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 SÅ kjedelig da... Men du kan ikke mene at sakligheten blir dårligere ved slike sprell!!!! Det er dette hw.no trenger, kjempe god PR. No news like BAD news...(Bad i form av slemt/tøft) Dette skal bli spennende Lenke til kommentar
adawen Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hey, dere burde lage sjekketriks-program for g33ks, kunne trengs til tider tror jeg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hey, dere burde lage sjekketriks-program for g33ks, kunne trengs til tider tror jeg! Du får komme med ei liste til folkene som skal lage TV da. Det er ikke sikkert at de kan det selv vet du Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hva med å ha en skikkelig casemod-konkuranse. I fjor fikk jeg intrykk av at det bare hadde vært noen folk som gikk rundt i hallen og tok bilder av de modene som de tilfeldigvis kom over og synes var kule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå