[email protected] Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 På de gamle albumene, har de fikset opp med en bakgrunn som er en del av Eddies hode. Alle nye "editions" opptil fear of the dark har hver sin del av bildet. Men jeg klarer ikke å finne ut hvilken rekkefølge de sakl stå i! Noen som vet? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 De skal stå i rekkefølge som når de ble utgitt! Første er Iron Maiden skiva siste er enten Fear of The Dark eller den live skiva med to cdplater. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Hmm.. er vel på en måte baklengs. Går ut i fra at du setter cd'ne dine etterhverandre, og det er logisk å begynne fra venstre og deretter påbygge til høyre. Helt til venstre skal nok Live at Donington, deretter setter du til høyre plater som kom før i synkende rekkefølge. Helt til høyre; Iron Maiden. Rekkefølge (starter til venstre): Live at Donington , A Real Live Dead One, Fear of the Dark, No Prayer for the Dying, Seventh Son of a Seventh Son, Somewhere in Time, Live After Death, Powerslave, Piece of Mind, The Number of the Beast, Killers, Iron Maiden Når du er ferdig kan du gjerne legge ut bilde :> Forresten, noen som vet om det er Fear of the Dark eller Live at Donnington som er den siste som ble remastered? [Edit] Fant det ut selv; Live at Donington Endret 13. september 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Klarte å ødelegge det bilde jeg på grunn av jeg kjøpte noen US editions. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Takk takk! Skal få fiksa det opp i løpet av uka. Men først må jeg gå til innkjøp av Killers og Live At Donington. Fant selvfølgelig ut de platene ikke var i sånn remastered edition. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå