Trainman Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Etter å ha avinstallert Sony Ericsson sin mobilsoftware fra maskinen henger ikonet fortsatt igjen på skrivebordet. Når jeg høyreklikker på ikonet får jeg kun valgene mellom å åpne, utforske, lage snarvei og gi nytt navn. Jeg får ikke slettet det. Hvorfor ikke?? Noen tips? Edit: Gjelder XP Home på en toshiba bærbar. Endret 13. september 2008 av Trainman Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 bruk delete knappen. (del) eller shift+delete(del) kan hende programmet ikke er ordentlig avinstalert. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Har prøvd delete. Har også prøvd å inst. på nytt, men til ingen nytte. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Husker jeg hadde dette problemet, og "delete" funker heller ikke. Det du kan gjøre er å laste ned microsoft "power toys" (tweak UI) Da bare installerer du det, går inn i programmet, går inn på dekstop og huker av sony ericsson iconet fra listen. Da vil dette forsvinne. Tweak UI Endret 13. september 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Husker jeg hadde dette problemet, og "delete" funker heller ikke. Det du kan gjøre er å laste ned microsoft "power toys" (tweak UI) Da bare installerer du det, går inn i programmet, går inn på dekstop og huker av sony ericsson iconet fra listen. Da vil dette forsvinne. Tweak UI Konge! Takker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå