raWrz Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 tittelen sier alt Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Winamp er min favoritt. Ser at mange også anbefaler Media Monkey Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Mediamonkey og Foobar2000 er to andre, gode, alternativ. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Winamp Brukt programmet leenge Men tenker du organisering osv slik som WMP har , er nok ikke Winamp riktig for deg Hva med Mediamonkey ? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) winamp.. uten tvil brukt det de siste årene og det er få som err like god. når jeg ser noen bruke wmp. til musikkavspilling gjør det litt vondt inni meg. *grøss* Endret 13. september 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Amarok og Winamp/Audacious er de jeg bruker. Og ja, det finnes ikke ett program laget av Microsoft det ikke finnes bedre alternativer til. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 tenkte bare på et program som jeg bare kan bruke til å høre på musikk og lage spillelister skal prøve winamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå