Gå til innhold

God RSS Leser?

Gjest Slettet+oiasdf79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Bruker Firefox, du har vel ikke tilfeldigvis noen gode forslag? Problemet med den innebygde er at den ikke kan lese hele artikler itilleg til at man ikke får med et eventuellt bilde...

Lenke til kommentar

Vel det er jo to måter å gjøre det på. Man kan ha det sånn at hele artikkelen vises i rss-leseren uten å gå inn på selve siden og man kan bruke den til en slags "hurtigsortering" av artiklene. Selv bruker jeg sistnevnte metode.

Med Fx 2 brukte jeg et tillegg som het Sage. Da jeg etterhvert gikk over til betaversjonene av Fx 3 så måtte jeg se meg om etter en annen for Sage var ikke oppdatert. Det var da til min store glede at jeg etterhvert snublet over Sage-Too som i utgangspunktet er en Sage klone oppdatert til Firefox 3 og med noe funksjonalitet i tillegg. Nå har også Sage blitt oppdatert, men jeg har holdt meg til Sage-Too som funker veldig bra til mitt bruk. Det finnes også andre mer eller mindre avanserte rss-lesere til Firefox, men dette er altså de har testet. Ta en titt på dem og se om det passer deg.

Sage, Sage-Too og søk på rss reader på Mozilla add-ons site. :)

Lenke til kommentar
google sin synes jeg er nydelig, da jeg kan logge inn på den uansett hvor og hvilken maskin jeg er på.

google.com/reader

Var nødløsning for meg før jeg snublet over Sage-Too, og funker jo helt greit. Er også tillegg til Firefox for å få en liten melding når det har kommet oppdateringer hvis det er til nytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...