Caliber Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Skal brukes mest til gaming, mulignes noe chatting. Noen meninger om dette eller forslag til lignende produkter? - Cal Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 INGEN son kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 uhm... skal du bruke headset til chatting? du har vel ikke en link til en side med info om den ? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Skal bruke det i online-spill. Her står d en hel del om d, håper på respons: http://www.logitech.com/index.cfm?page=pro...13&languageid=1 - Cal Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 til den prisen tror jeg ikke du kan regne med noe bra lyd... tror heller du må satse på dritt dårlig lyd :/ hvor mye har du tenkt deg å bruke på det? hvis du er villig til å legge inn noen fler kroner kanskje jeg kunne funnet noe bedre Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 til den prisen tror jeg ikke du kan regne med noe bra lyd... tror heller du må satse på dritt dårlig lyd :/ hvor mye har du tenkt deg å bruke på det? hvis du er villig til å legge inn noen fler kroner kanskje jeg kunne funnet noe bedre Kunne tenkt meg å bruke rundt 500 spenn, hakke mye mer enn d å gå på... hva anbefaler du a? - Cal Lenke til kommentar
joebush Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg har hatt denne i mange uker nå å jeg må si at jeg er kjempe fornøyd. Jeg hører på musikk med denne og synes at lyden er helt brukbar. Jeg har også testet opptak en god del og kvaliteten er utrolig bra. I begynnelsen var jeg litt redd da lyden hørtes helt forferdlig ut, men dette skyldtes MS, og ikke headsettet. Med opptak i windows sound recorder må man først endre egenskaper for opptak til cd kvalitet 'HVER GANG'!! Dette gjelder muligens andre programmer, uten at jeg er klar over det. Men, som sagt, dette headsett er ikke et dårlig kjøp. Man får kompakt hodetelefon med mikrofon som lett kobles til USB porten, og den trenger ikke ekstra drivere. Jeg angrer ikke kjøp av dette produktet. Det sies at modell 30 skal være bittelitegrann bedre. Bare noe å tenke på. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Drit i mic'en og kjøp heller et Sennheiser eller Koss headset Da får du i hvertfall god lyd. Kan foreslå Koss Portapro til 700 kr, eller Sennheiser EH 2270 som jeg sitter med på hodet nå De har helt overlegen lyd, men de koster ganske mye... Men, jeg fikk dem til jul Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 hehe, Sennheiser EH 2270 koster 200 $ i USA Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 jeg ville gått for Koss PortaPro, de er helt overlegne på lyd i sin klasse... men hvis du MÅ ha mic på samme blir det litt vanskligere... da er det kanskje et ok kjøp Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 jeg ville gått for Koss PortaPro, de er helt overlegne på lyd i sin klasse... men hvis du MÅ ha mic på samme blir det litt vanskligere... da er det kanskje et ok kjøp Har allerede et par sony mdr v700dj, så god lyd har jg. Trenger et bra headset MED mic til en grei pris Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 hva med et med BARE en mic? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hvis du har MDR700 headset'et så kjöper du ihvertfall IKKE USB 20! Da kjöper du bare en mic! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 sjekk ut Koss sitt SB-40 tror jeg det var, fedt headsett med mic.... synd jeg kjøpte UR-20 før jeg så det... Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Har et av typen liggende her...men for noe dritt!! Det var akkurat som om det hele var feil vei, altså at hodetelefona hadde et slik 90 graders ledd som var ok, bare at det ble feil vei i henhold til lyden, og det sitter ikke på hodet på normal måte, direkte ubehagelig å ha på er det. Jeg skjønner egentlig ikke dette, meget merkelig, siden settet koster over 400,- Heldigvis kjøpte jeg det hos Mamoz, og får byttet det i et logitec internet chat headset i stedet. alkoholio Ps. har også et Koss R/80 headsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå