LaredoZ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Har nettopp formatert maskinen min, har et geforce ti4200 skjermkort og nedlastet de nyeste driverne til det fra nvidia.com.. Etter 3-4 min etter oppstart bare fryser hele skjermbildet seg og jeg må restarte.. Noen ganger kan det holde i 10 min, men så fort jeg bruker pcen på internett osv så går det ikke lange tiden før bildet fryser seg! Utrolig irriterende! Bruker windows xp med service pack 2 Noen som vet om en problem løsning? Takker på forhånd for kloke svar Endret 13. september 2008 av LaredoZ Lenke til kommentar
LaredoZ Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Har nettopp formatert maskinen min, har et geforce ti4200 skjermkort og nedlastet de nyeste driverne til det fra nvidia.com..Etter 3-4 min etter oppstart bare fryser hele skjermbildet seg og jeg må restarte.. Noen ganger kan det holde i 10 min, men så fort jeg bruker pcen på internett osv så går det ikke lange tiden før bildet fryser seg! Utrolig irriterende! Bruker windows xp med service pack 2 Noen som vet om en problem løsning? Takker på forhånd for kloke svar ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå