ATHLON XP Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Se emne.Er denne komplette vannkjølinga bra til en Amd xp2500+(barton) som skal klokkes til en xp 3000+(barton).Har lest testen hos overklokking.no,men jeg vil høre hva dere på forum synes. På forhånd takk :wink: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Mitt inntrykk av denne pakken er at den er litt puslete. Legg heller på en 500 lapp til og så kjøper du deg enkeltdeler som er bra nok til at du senere kan bygge på systemet med kjøling av skjermkort, hovedkort og evt. harddisker. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Mitt inntrykk av denne pakken er at den er litt puslete. Legg heller på en 500 lapp til og så kjøper du deg enkeltdeler som er bra nok til at du senere kan bygge på systemet med kjøling av skjermkort, hovedkort og evt. harddisker. Enig her... Kjøp heller enkelt deler og bygg selv. synes det systemt ser litt i minste laget ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå