Gå til innhold

Problem med oppgavelinjen i Vista [LØST]

Anbefalte innlegg

Er litt vanskelig å forklare hva som er problemet, så jeg slenger med et bilde og går ut i fra at dere da ser hva som er galt. :)

tullrs6.jpg

Det som viser hvilke program jeg har oppe, har blitt skjøvet laaangt bort til et lite smalt hjørne ganske langt til høyre + at der alle de snarveiene til venstre ligger, pleide det før bare å ligge 3 snarveier + en pil til resten av dem.

Dette er stygt. Jeg kan ikke ha det sånn. Og forresten - jeg vet ikke åssen det ble sånn, det bare var sånn etter at jeg måtte restarte PCen i stad fordi jeg hadde avinstallert iTunes.

Så, noen som vet hva som er galt, og hva jeg kan gjøre for å fikse det? (mulig det ikke er noe galt, at det bare er noe med innstillingene, men jeg har rimelig lite peiling på sånt, for jeg pleier aldri å stille noe på egenskapene for oppgavelinja).

Håper på hjelp, og takk på forhånd til dem som gir meg det. :)

Edit: Feil i overskriften.

Endret av Glassmesteren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vere du hurtigstartverktøylinja har vorte utvida. Høgreklikk på oppgåvelinja og klikk på Lås oppgavelinjen. Den vert då låst opp, og du kan endre breidda på hurtigstarten.

Redigert: Eller so er det kanskje ei anna, tom, verktøylinje der. Høgreklikk --> Verktøylinjer, der kan du skru av og på dei ulike verktøylinjene.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
Kan vere du hurtigstartverktøylinja har vorte utvida. Høgreklikk på oppgåvelinja og klikk på Lås oppgavelinjen. Den vert då låst opp, og du kan endre breidda på hurtigstarten.

Redigert: Eller so er det kanskje ei anna, tom, verktøylinje der. Høgreklikk --> Verktøylinjer, der kan du skru av og på dei ulike verktøylinjene.

Det var det førstnevnte. Hehe, var ikke store greiene... beklager bryet, bare steng denne tråden nå. ;)

takk for hjelpa forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...