^Jalla^ Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Er det noen som bruker Ejay?? Har litt problemer med at når jeg hører på samplene som ligger i programmet så låser det seg etter jeg har trykket på noen av dem. Må avslutte det med ctrl-alt-del. (Ejay "svarer ikke") Temmelig irriterende å starte programmet på nytt hele tiden og miste det som jeg ikke har lagret. Noen som har samme problemet kanskje, eller vet hva som kan gjøres?? Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Ejay er et av det latterligste programmene jeg har vert borti. I tillegg til å være (noe du også har oppdaget) SYKT ustabilt, er det også beregnet på folk som ikke har hverken gehør eller peil på musikk. Prøv heller å få tak i Acid eller lignende. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Enig, bruker du Ejay kan du ikke forvente annet enn å bli flamet Husker selv de gangene for noen år siden da jeg testet det. Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg kan være temmelig enig med dere der. Men de andre programmene jeg prøver å få tak i vil verken funke eller jeg finner de ikke. Kan ikke dere sende meg noen linker til et bra enkelt program som man ikke trenger å betale for???? :smile: Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Gratis versjon av Acid: http://www.sonicfoundry.com/products/showp...uct.asp?PID=268 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå