Gå til innhold

Må man betale skatt hvis man tjener penger på nettet?

YojimboVII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil de i praksis kunne finne ut av dette, med mindre de går skikkelig til verks? Noe de selvfølgelig ikke kan med alle. Er det kun ærlige som lider av dette? Innbiller meg at veldig få faktisk betaler skatt på slikt, bortsett fra større kommersielle sider (altså små private sider).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Har tenkt litt på noe av det samme.. Jeg tenker, hva hindrer meg i å sette opp en PayPal konto, og utføre tjenester/selge varer og ta betalingen på PayPal? Enklere blir det jo heller ikke.

Endret av Slettet+432
Lenke til kommentar

Vet man skal skatte på beløp over 39 900 ca i året. Men det er skammelig av den norske staten å kreve at man skal betale over 28% av "ekstra" inntekter også synes nå jeg. Og at vi i norge lar de holde på å styre som de vil det skjønner jeg ikke at man kan gjøre mye lenger.

Alle de gebyrene vi allerede har for alt mulig burde holde til det ene og det andre, de pengene skal jo gå tilbake til samfunnet og det gjør det jo ikke i det hele tatt. De blir bare satt i oljefondet for neste generasjoner, "høl i huet" sier jeg. I det minste med alt vi allerede betaler i skatt og diverse så burde vi hvertfall ha gratis tannpleie osv ut livet i det minste.

Men nei de skal kreve mer og mer mens vi ikke får en dritt tilbake.

Uansett så er ikke loven etter hva jeg har lest så oppdatert rundt intekter fra nettpoker osv. Regner det blir noe av det samma med for eksempel intekter fra ppc sider også.

Endret av YojimboVII
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Har tenkt litt på noe av det samme.. Jeg tenker, hva hindrer meg i å sette opp en PayPal konto, og utføre tjenester/selge varer og ta betalingen på PayPal? Enklere blir det jo heller ikke.
Det som hindrer deg er at -hvis- du nå skulle bli tatt så er du f-u-c-k-e-d.

Hehe, sant nok.

Lenke til kommentar
En ting å si, pay by click er svindlere.. Altså de fleste..

Den beste var Bux.to og nå har også de begynt å svindle.. Pass deg!

Jeg vet at det er mange sider som svindler der ute men jeg er registrert på www.taketheglobe.com, det er en ganske ny side som bare vokser og vokser. Jeg vet at dette er en sikker side fordi han som eier firmaet snakker med oss brukere hele tida i forumet og han betaler ut alt i tide.

Det var broren min som introduserte meg for den sida, og allerede etter 1 måned så han han fått over 400$ ut i egen lomme, og med de pengene så kjøper han mer referals som det heter som gjør at han tjener mer og mer penger.

Sjekk ut sida, de poster bevis for det de har fått tatt ut hver dag i forumet under success stories og Admin er så og si pålogga hele dagen utenom i helgene så det er bare å spørre.

Hvis noen tenker på å registrere seg og prøve så registrer deg under meg. :)

http://www.TakeTheGlobe.com/index.php?page...r&r=yojimbo

Men OT: Noen som faktisk har hatt erfaring med å måtte tilbakebetale i etterkant fordi dere ikke har fortalt om inntekter dere har tjent på nettet?

Edit: Det kan hende ttg er treige akkuratt nå men det er fordi de trenger nye servere og de skal være installert allerede i løpet av neste uke.

Endret av YojimboVII
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...