sn0dig Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Eos 5D + EF 50mm F/1.4 F/7.1 1/500 ISO 100 Edit: Må ikke forveksles med bandet... Endret 13. september 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Den var morsom...(ville kanskje ha rettet opp skjevheten litt, den er på ca 2,30º) RandiA Endret 13. september 2008 av RandiA Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Tøft bilde. Men jeg tror kanskje jeg ville rettet opp slik at den vertikale bjelken litt til venstre i bildet hadde blitt rettere, den er ganske dominerende i bildet og gir et litt "skeivt" inntrykk. Bildet sliter litt med litt rotete bakgrunn også, har du forsøkt å kutte slik at det bare blir mennene og himmel som bakgrunn? Tror det kunne ha blitt veldig bra. Men som sagt, kjempetøft. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Mulig det bare er meg, men hvis jeg "retter opp" etter den bjelken så blir hele bildet seende skjevt ut. Torget som stilaset står på er uansett en nedoverbakke mot havnen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Ja, ikke så lett den der...men det er litt gunstig å ta sikte på husveggen til venstre, og de parkerte bilene, slik at man får en følelse av at grunnplanet er rett... RandiA Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Husveggen står ikke rett i forhold til stilaset, så det blir litt meningsløst. Tror at jeg lar bildet være som i første post, så får heller noen mene at det er skjevt Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg synes bildet er knall. Utrolig bra grafisk effekt, og sorthvitt er riktig valg her. Har du forsøkt å croppe bort husene? Det kan bli enormt bra. Eller har du croppet for mye allerede? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Har ikke croppet i det hele tatt. Noe sånn du tenker på? Edit: Eller å croppe vekk husene under også? Endret 13. september 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg ville croppet enda høyere, og klonet bort den nederste fyren. Det er et tøft bilde både med og uten mennesker. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Det er der vi er forskjellige Jeg synes fortsatt at hovedversjonen er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå