Gomsy Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Vet du.. villkatter er faktisk kanskje ikke ditt ansvar om man ikke vil det. Men det er akkurat det man trenger: At folk stiller opp. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Nei, TS har slett ikke noe ansvar for disse kattene, men jeg finner det besynderlig å starte en tråd hvor man spør om de vil klare seg, hva man kan gjøre og om det blir feil å ikke gjøre noe hvorpå man etter svarene og forslagene toer sine hender fullstendig. Jeg får det ikke helt til å samsvare. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Vi trenger flere folk som bryr seg Om du ringer mattilsynet og melder fra får du iallefall en stjerne i margen fra meg ! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Kanskje han føler empati med kattene (som utvilsomt befinner seg i umiddelbar nærhet) nå som det begynner å bli kaldere i været og de sannsynligvis vil sulte og kanskje fryse ihjel? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 og ikke minst lide! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Vi trenger flere folk som bryr seg Om du ringer mattilsynet og melder fra får du iallefall en stjerne i margen fra meg ! kremt. var det ikke du som hadde ville kattunger i bakgården og ikke gjorde noe med det ? Prøv å få gitt bort villkattungene og leve katten til avliving. Det er ikke vond å være død. Utrolig trist avgjørelse, men det er faktisk det beste. Det blir ikke en, men flere katter som må gå sulten og kald. Lenke til kommentar
pippin88 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det går jo eventuelt an å prøve å få med kattemoren til en veterinær for å få sjekket om den har en chip? Kanskje noen eier den... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det er en god ide. Eller henge opp lapper på butikken i nærheten:) I avisa kanskje. tror det er vanlig at det er gratis annonse ved "funnet". Siden det ikke koster noe er det jo verdt et forsøk. Er det et kattehjem i nærheten kan du jo høre om de har tid og mulighet til å ta seg av katten. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg foreslo å henge opp lapper, men vedkommende tør ikke. Ser ut som om han ikke kommer til å svare, da han har toet sine hender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå