bllan Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 jeg har fått ett litt kjedelig problem. ibooken min slutter å lade etter ca 10 minutter, da slutter den rett og slett å lade. eneste jeg har gjort med macen på en uke er at igår oppdaterte jeg alle programmvareoppdateringer, dette har jeg da ikke gjort på kansje 3 mnd. jeg merket ikke noe til problemet etter de var ferdig, for da satte jeg den i dvale å tok med macen til en kompis for å få noe av han fra en ekstern harddisc. etter vi var ferdige med å overføre dro kompisen min ut harddiscen uten å løse den ut først, da fikk vi den vanlige beskjeden. men det har jeg jo gjort selv før uten at dette har skjedd. noen som kan hjelpe meg og min lille mac. jeg leste noe om å resette PMU tror dere det er noe som kan hjelpe? EDIT: når jeg drar ut støpslen i veggen og setter den inn igjen så starter den å lade igjen, men bare veldig kort. Mvh. bllan Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kan være batteriet som er gåent. Google Coconut battery og last det ned, og se hva det sier. Kan hende du trenger å bytte ut batteriet. /Yaricks Lenke til kommentar
bllan Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 takk for svar. jeg har coconut battery, og den sier det er sånn ca 30 % igjen så batteriet er jo helt på siste verset. har vel noe sånt som 244 lade cykluser også. men det som er så rart er at når jeg fysisk tok batteriet ut fra macen og brukte laderen så sluttet den da også. så virker som det er noe annet som er galt. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Da er det nok noe annet ja... Ta en tur innom nermeste apple forhandler du, så kan jo de se hva det kan være. De kan jo teste med en annen lader f.eks. Hvis ikke så kan de sende den inn. /Yaricks Lenke til kommentar
bllan Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 er det slik at el kjøp og diverse andre elektro butikker forhandler mac nå? eller må jeg på en butikk ala eplehuset osv.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå