Bleach Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Kom over denne siden ( http://www.pheroline.com/index.php ) Noen som har prøvd det? Hadde vært skam tøft hadde det funket like bra som de sier på siden då Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 så en test på discovery, hvor jenta hadde bind for øynene og måtte velge hvem hun hadde tatt etter lukt, vel er det sant, men de fleste jenter foretrakk normal mannelukt med litt svette og normal kroppslukt. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Var det ikke på Brainiac de testet om urin fungerte som en slags feromon-parfyme? Husker ikke resultatet, men spørs om det virket. Igjen: Neppe noe vidundermiddel. Lenke til kommentar
alo20 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Fungerer ikke.. Minner om svettelukt.. She.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonymus_* Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 JA det funker og NEI det funker ikke. Jeg har prøvd dette som et lite eksperiment. Etter min mening fungerer dette på placebo prinsippet. Ja det funker fordi du føler at det funker, får bedre selvtillit etc, utstråling, selvtillit er vistnok det jenter tenner på. Jeg fikk mere oppmerksomhet når jeg brukte parfymen enn ikke, men som sagt tror jeg det bare lå i placebo effekten, ikke nødvendigvis parfymen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg