HaterDiskus Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Jeg veit ikke om dette er ment som tull, men førsteinntryket er uansett genial. Les gjerne tråden selv. Bruker 1 kødder: Disse folka skal anmeldes , pin-koden til bankkontoen min var der!! Bruker 2 har jeg litt vanskeligere for å lese. Men tenkt deg at han i utgangspunktet ikke tuller, for da blir det så mye morsommere: ro deg ned de har bare satt sammen alle tallene pin koden til tlf og bankkortet mitt var der også så take it easy Jeg ler enda. Endret 13. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Klarer man å overbevise seg selv om at nr 2 er seriøs, er dette faktisk ganske morsomt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 2'ern prøver vell og være artig tror jeg... Bytheway. In my tread! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Klarer man å overbevise seg selv om at nr 2 er seriøs, er dette faktisk ganske morsomt. Nettopp! Ikke noe problem for meg å få til ihvertfall. :!: Men det kan nok være som Lord Grÿllwotth sier, at det er en morokar ute å går her. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) 2'ern prøver vell og være artig tror jeg... Bytheway. In my tread! For meg ser det heller ut som nummer 1 er den som tuller og nummer 2 den som prøver å svare seriøst. Edit: Spesielt mtp. nummer 2 sin humor. Ref. ein anna tråd. Endret 14. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 I seg selv et helt meningsløst og meget dårlig "gullkorn" da det bare er en som sier koden til bankkontoen hasn er røpet. Hva er så morsomt med det? Det ble derimot veldig morsomt når man leser tråden og klikker seg inn på neste link. Litt for "komplisert" til å være gullkorn, men morsomt i alle fall. .P Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Er vel litt enig. Det er et must å titte litt i tråden. Er også grunnen til at jeg la ut link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå